اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن

اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن

در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی، با رای هیات داوران، نشان عالی ارتباطات رسانه‌ای به امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تعلق گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی به عنوان فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب با حضور سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، جمعی از استادان برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط‌عمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در روز بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این اجلاس خلجی ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط بیشتر و موثرتر روابط‌عمومی‌ها و لزوم پژوهش و نظریه‌پردازی در این حوزه بر مبنای دانش تخصصی روز گفت: نقش مدیران دستگاه‌ها در موفقیت روابط عمومی‌ها و فرایند ارتباطی و اطلاع رسانی دستگاه بسیار کلیدی و موثر است؛ چرا که نگرش و درک یک مدیر از جایگاه افکار عمومی و نقش تبلیغات در زیست بوم امروز، الزام و اقتضای تحول در این عرصه است.

این همایش با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی‌ در ایران برگزار و در آن به موضوعات مهمی همچون الگوی مدیریت توجه در روابط‌عمومی، مدیریت چالش‌های جذب و نگهداشت استعدادها در روابط‌عمومی، نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی، روابط‌عمومی‌اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی و … پرداخته شد.

در پایان این اجلاس از روابط عمومی‌های برتر در حوزه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی و ارتباطات که با ارسال آثار و عملکرد خود مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته و حائز رتبه شده بودند، قدردانی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.