دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف، در انتخاب کیش به عنوان مقصد اول سفر نقش محوری دارند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست که با حضور رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و روسای انجمن های صنفی دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر از استقبال خوب دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان از همکاری با جزیره کیش گفت: نقطه آغاز سفر، دفاتر خدمات گردشگری هستند که نقش زیادی درمعرفی مقصد سفر به مسافران دارند.

رحیم سرهنگی افزود: جزیره کیش به واسطه زیرساخت های گردشگری شرایط بسیار خوبی برای میزبانی از گردشگران دارد اما معرفی این ظرفیت ها به گردشگران به ویژه گردشگران خارجی، حلقه مفقوده بازاریابی گردشگری دراین منطقه ازاد کشور است.

وی تاکید کرد: دفاتر خدمات گردشگری می توانند ضمن معرفی شایسته جزیره کیش به گردشگران به ویژه گردشگران دیگر کشورها، نسبت به راه اندازی تورهای ترکیبی نیز اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: شرایط متفاوت آب وهوایی کیش به ویژه با کشورهای سردسیر مزیتی است که تا کنون به آن توجه نشده است و در این موضوع دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان که دارای تورهای مسافرتی بین این کشورها با سرزمین اصلی هستند می توانند با برنامه ریزی برای تورهای ترکیبی، این مسافران را به جزیره کیش بیاورند.

رحیم سرهنگی درادامه این نشست از دفاتر خدمات گردشگری خواست ارتباط مستقیم با بخش خصوصی وسازمان منطقه آزاد کیش داشته باشند و در خصوص تبادل گردشگر بین شهرهای مختلف کشورمان و کشورهای همسایه با جزیره کیش برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی درپایان درخصوص ایجاد بسترهای همکاری فعالان گردشگری کیش با این دفاتر به منظور توسعه گردشگری ملی و بین المللی جزیره کیش اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است درادامه این نشست نمایندگان دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف سوالات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کردند و در خصوص افزایش تورهای سفر به کیش با توجه به بازار خوب تقاضای سفر از سمت هموطنانمان در شهرهای مختلف، آمادگی خود را برای همکاری با این منطقه آزاد کشور اعلام کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.