پرداخت ۶هزار فقره تسهیلات در دولت سیزدهم از سوی صندوق کارآفرینی امید یزد

پرداخت ۶هزار فقره تسهیلات در دولت سیزدهم از سوی صندوق کارآفرینی امید یزد

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: در دولت سیزدهم ۶ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سیدعباس امامی افزود: چهار هزار و ۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۶ هزار و ۴۰۰ شغل فراهم شد.

وی اظهار کرد: همچنین یکهزار و ۳۰۰ فقره هم به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری اقدام شده است.

امامی گفت: از تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، یکهزار و ۲۱۰ طرح به مبلغ یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۶۹۰ طرح به مبلغ یکهزار و ۶۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان خاطر نشان کرد: سه هزار و ۱۳۵ فقره ه تسهیلات به آقایان، ۲ هزار و ۸۰۰ فقره به بانوان و ۶۵ فقره به مؤسسات و شرکت‌های حقوقی پرداخت شده است.

امامی گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت مالی از ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت مردمی ، زمینه ایجاد و تثبیت ۲۸۰ فرصت شغلی را فراهم نمود.

وی افزود: جذب صددرصدی اعتبارات مربوط به مصوبات سفر شهید جمهور به استان از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان است که با پرداخت ۸۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و ضروری با اعتباری معادل ۹۸۵ میلیارد ریال توانست زمینه پاسخگویی به درخواست‌های مردم دارالعباده را فراهم نماید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.