اولویت شرکت سرمایه‌گذاری باید توسعه فعالیت‌های درآمدزا باشد

اولویت شرکت سرمایه‌گذاری باید توسعه فعالیت‌های درآمدزا باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه، ارائه راهکار های نو و ایجاد مسیرهای درآمد زایی جدید را از مهمترین وظایف این مجموعه برشمرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، در این نشست بر اجتناب از فروش زمین برای کسب درآمد تاکید کرد و از مسئولان شرکت سرمایه گذاری خواست تا با رویکردی جدی مسیر های درآمد زایی جدید را بررسی و معرفی کنند.

سرهنگی در ادامه افزود: این امر مهم نیازمند تدوین برنامه ای بلند مدت و انجام کار تخصصی برای ایجاد درآمد های پایدار است.

تقویت سازمان فروش، بازبینی روند قراردادهای مشارکتی و کارشناسی دقیق قیمت املاک، توسعه فعالیت های کلان شرکت در حوزه های مختلف متناسب با ماموریت محوله نیز دیگر مواردی بود که از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد.

امین میرزایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، به تشریح گزارش وضعیت برگزاری جلسات هیات مدیره، آمار مقایسه ای سال های 1401 و 1402 در عملکرد حوزه معاونت مالی و اداری، مدیریت رفاه و خدمات درمانی، معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار، معاونت سرمایه گذاری و مدیریت حقوقی پرداخت.

همچنین بررسی اقدامات انجام شده به عنوان تکالیف مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت، پیش بینی بودجه سال جاری و اهم برنامه های پیش رو دیگر موضوعات این نشست بود.

گفتنی است این جلسه با حضور هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و حسابرس و بازرس قانونی شرکت(نمایندگان سازمان حسابرسی) همچنین جمعی از مدیران و معاونان این مجموعه ، در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.