رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: استفاده از نام طلا برای محصولاتی چون تابلوهای زینتی و لاکهای آرایشی تنها برای تبلیغات است و هیچ طلایی در این محصولات وجود ندارد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
سوءاستفاده از طلا برای تبلیغات
سوءاستفاده از طلا برای تبلیغات
به گزارش دیوان اقتصاد،محمد کشتی آرای در گفتگو با ایبِنا با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد برای فروش کالاهایی به اسم طلا اظهارداشت: برخی کالاها مانند تابلوهای تزیینی به عنوان ساخته شده از طلای ۲۴ عیار مطرح میشوند در حالی که تنها مانند فلزات دیگر آبکاری شده و مانند ساعت، یک لایه آبکاری طلا بر روی آنها قرار دارد.
وی همچنین با اشاره به محصولی با عنوان لاک طلا افزود: این کالا اسمش لاک طلاست اما تنها چیزی که در آن وجود ندارد طلا است و مانند بسیاری از کارهای تبلیغاتی دیگر برای جلب توجه مشتری لاک طلا نامگذاری شده است.
رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: رنگ طلایی این کالاها از مواد شیمیایی مثل اکلیل است و نام طلا بر روی آن تنها یک ترفند تبلیغاتی است. کشتی آرای با بیان اینکه این لاکها را آزمایش کردیم و هیچ طلایی در آن وجود ندارد، گفت: نظارت بر این محصول بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که لازم است در این زمینه اقدام کنند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |