تغییرات ۹ ماهه قیمت دلار و یورو در بازار

تغییرات ۹ ماهه قیمت دلار و یورو در بازار

متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در ۹ ماه اول سال ۹۸ در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۴ هزار و ۸۹ تومان بوده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبنا، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فروش یک دلار آمریکا در آذر ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۲ هزار و ۷۵۵ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۰.۸ درصد و ۱۴.۹ درصد افزایش داشت. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکا در ماه مذکور به ترتیب ۱۱ هزار و ۸۳۸ تومان و ۱۳ هزار و ۸۱۰ تومان بوده است.
همچنین در آذر ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۳ هزار و ۹۸۷ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۹.۹ درصد و ۸.۴ درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۳ هزار تومان و ١۴ هزار و ۹۴۷ تومان بوده است.
در ۹ ماه اول سال ٩٨ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۴ هزار و ۸۹ تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۷ دلار آمریکا ۲۱.۸ درصد و یورو ۱۶.۸ درصد افزایش داشته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.