تصویب کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره صنعت مهم بورسی

تصویب کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره صنعت مهم بورسی

کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره صنعت مهم بورسی یعنی فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار برای قطع دست رانتخواران و کنترل قیمت‌ها تصویب شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سنا، در جریان جلسه امروز مجلس، کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با ۱۸۶ رأی موافق، تصویب شد.

محمدباقر قالیباف هم پس از تصویب این طرح گفت: با توجه به حساسیت ویژه این موضوع درخواست دو شوری بودن توسط کمیسیون صنایع و معادن، طبق ماده ۱۳۹ آئین نامه داخلی، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره ای فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع می شود.

در متن گزارش یک شوری اجرای تبصره یک ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای که از سوی کمیسیون صنایع و معادن تهیه شده، آمده است: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار که در اجرای تبصره یک ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس جهت بررسی به این کمیسیون ارجاع شده بود در چندین جلسه کارگروه و کمیسیون با حضور مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذیربط، انجمن‌ها، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۱۱ آبان با اصلاحاتی در عنوان و متن به تصویب رسید. اینک گزارش آن در اجرای تبصره یک ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی تقدیم مجلس می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.