تأکید عضو هیأت مدیره بانک مسکن بر تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

تأکید عضو هیأت مدیره بانک مسکن بر تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

عضو هیأت مدیره و معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی در بازدید از شعب تحت پوشش حوزه جنوب استان تهران بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر تأکید کرد و گفت: با این اقدام گام مثبتی در راستای کاهش مطالبات معوق شعب برداشته می شود

به گزارش دیوان اقتصاد،در این بازدید که با همراهی پرویز نجفیان مدیر امور شعب تهران ، ایرج نیک بنیاد مدیر شعب منطقه مرکز تهران صورت گرفت ، عضو هیأت مدیره بانک با بیان اینکه پویایی و تلاش کارکنان شاغل در شعب در اجرای برنامه ها و تحقق اهداف و سیاست های مورد نظر بانک ستودنی است ، اظهار داشت : با توجه به اینکه کارکنان صف بیشترین وظایف را در اجرای سیاست ها و برنامه های مدنظر بانک بر عهده دارند باید تدبیری اندیشیده شود تا جایگاه کارکنان شاغل در شعب از ارزش ویژه ای برخوردار شود تا از این طریق با ایجاد انگیزه در کارکنان ، بهره وری در بانک هم افزایش پیدا کند .

وی همچنین ضمن بازدید از قسمتهای مختلف شعب ، بر بازسازی و تعمیرات شعبه از طریق اداره کل مهندسی و املاک تأکید کرد و افزود : شرایط محیطی و بصری شعب باید به گونه ای باشد که هم مشتریان احساس رضایت کنند و هم کارکنان بتوانند در فضایی مطلوب با کمال آرامش به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند .

عضو هیأت مدیره بانک در ادامه ، تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر را مهم برشمرد و تصریح کرد : با توجه به تأکید دولت بر به نتیجه رساندن پروژه های باقی مانده مسکن مهر ، لازم است در این خصوص با استفاده از ظرفیت ها و ادارات برون سازمانی ذی مدخل در امر مسکن مهر و همکاری اداره کل مرکزی ، اقدام موثری در این رابطه صورت پذیرد تا از این طریق گام مثبتی در راستای کاهش مطالبات معوق شعب برداشته شود .

دکتر فاضلیان بروز بودن و در دسترس بودن آمارها و ارقام مربوط به بخش های مختلف در کمک به مسئولین شعب به منظور اطلاع از نقاط قوت و ضعف عملکرد شعبه متبوع خود بسیار تاثیر گذار خواند و افزود : اگر آمارها بصورت آنلاین در دسترس شعب قرار گیرد قطعاً آنها با برنامه ریزی دقیق تری برای دستیابی به اهداف گام بر خواهند داشت .

معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی اشاره ای هم به قانون جدید صدور چک داشت و افزود: تمامی کارکنان باید ضمن آموزش های لازم ، دستورالعمل های موجود به این قانون را مطالعه و در دستور کار قرار دهند تا مشتریان به هنگام مراجعه به شعبه با کمترین چالشی در این زمینه مواجه شوند.

عضو هیأت مدیره بانک در پایان ضمن شنیدن سخنان کارکنان شعب ابراز امیدواری کرد ؛ با تهیه گزارش کاملی از مشکلات ، نیازها و خواسته های کارکنان شعب به مدیر عامل بانک ، بتوانیم با اخذ مجوزهای لازم بسیاری از موارد را حل و فصل کنیم .

همچنین در جریان این بازدید ، پرویز نجفیان مدیر امور شعب تهران ضمن ارایه رهنمودهای لازم به منظور تحقق اهداف در مدت باقی مانده تا پایان سال به ملاقات با کارکنان شعبه و بررسی مشکلات کاری آنان قرار گرفت .

بر اساس این گزارش در این بازدید ، عضو هیأت مدیره بانک و هیأت همراه از ساختمان حوزه جنوب تهران ، شعب پیشوا ، مرکزی ورامین ، باهنر ورامین ، مرکزی قرچک و باقرآباد قرچک بازدید و با همکاران گفت و گو و در جریان فعالیت ها و مشکلات شعب قرار گرفتند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.