پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت اربعین حسینی

اسماعیل لله‌‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن بیستم صفر مصادف با چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد ، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن بیستم صفر مصادف با چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان را خدمت تمامی عاشقان و دلسوختگان آن امام همام صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
عاشورا واقعیتی فراموش ناشدنی است که در پهنه تاریخ همچون رودی خروشان قلوب عاشقان آزاداندیش حادثه قیام کربلا را سیراب و مالامال از آزادگی، معرفت و وفای به عهد می‌سازد.
واقعه سترگ عاشورا بسیار فراتر از قیامی علیه ظلم و استبداد بود؛ این رویداد، خروش آزادگی همراه با بصیرت و اخلاص بود که همچون اقیانوسی بی انتها، برای انسان اندیشمند و فکور، مکتب تأمل و تدّبر بوده و همواره بر اهمیت آن افزوده می‌شود.
اینک و پس از گذشت قرن‌ها از آن قیام عاشقی و دلدادگی به معبود، مشق وفای به عهد و پیمان در مکتب آزادمنشی و وارستگی، اندیشه زلال کربلا جریان و سیلان دارد.
اربعین حسینی بار دیگر دل‌های عاشقان اندیشه عاشورا را به سوی خود می‌کشاند و معنا و مفهوم عمیق آن را در آرایه‌ای دیگر برای بشریت نیک اندیش و متفکر، مکشوف و هویدا می‌سازد.
ضمن تسلیت و تعزیت مجدد اربعین حسینی، از درگاه خداوند منان برای میهن عزیزمان سربلندی و پیشگامی و برای همگان صحت، سلامت و توفیق روزافزون مسألت دارم.
اسماعیل لله‌گانی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.