با یک سپرده، ۳ بار وام قرض‌الحسنه بگیرید

با یک سپرده، ۳ بار وام قرض‌الحسنه بگیرید

بانک مهر ایران طرح جدیدی را ارائه کرده که بر اساس آن می‌توانید سه بار وام قرض‌الحسنه دریافت ‌کنید.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به نرخ تورم و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، این بانک طرح «۳ در یک» را ارائه کرده که شخص را قادر می‌سازد سه بار وام قرض‌الحسنه دریافت کند.
در این طرح متقاضیان به‌واسطه تودیع مبلغی در چارچوب سپرده بانکداری اجتماعی شعب می‌توانند از ۳ فقره تسهیلات بانک مطابق شرایط و ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند.
تسهیلات اول معادل مبلغ واریزی شخص به صندوق اجتماعی بانک خواهد بود. تسهیلات دوم که همزمان با تسهیلات اول پرداخت می‌شود، معادل ۵۰ درصد مبلغ واریزی شخص و حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال است که به صاحب سپرده یا بستگان درجه یک وی تعلق می‌گیرد.
بعد از تسویه این دو وام و با احتساب امتیاز حاصل از بازگشت اقساط تسهیلات بانکداری اجتماعی، وام سوم نیز تا سقف مجاز بانک به صاحب سپرده یا افراد معرفی شده از طرف وی پرداخت می‌شود.
کارمزد تسهیلات اول تنها یک درصد در سال است. تسهیلات مرحله دوم نیز از محل منابع بانک و با کارمزد ۴ درصد در سال پرداخت می‌شود.
مدت بازپرداخت اقساط هر یک از تسهیلات مرحله اول و دوم حداکثر ۶۰ ماه، به‌صورت مستمر متوالی ماهانه است.
در رابطه با تسهیلات سوم نیز لازم است بدانید که این تسهیلات بسته به میزان امتیاز میانگین کسب شده مشتری و با کارمزد ۴ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه پرداخت می‌شود.
بانک مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور امیدوار است با گسترش سبد محصولات خود بتواند به نیازهای اقشار مختلف جامعه برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه با شرایط منعطف پاسخ دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.