قدردانی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از خدمات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

قدردانی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از خدمات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از خدمات ارزشمند و صادقانه شعبه اردبیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم بزرگداشت هفته بسیج در استان اردبیل با قدردانی ازخدمات ارزشمند و صادقانه شعبه اردبیل صندوق در سالن ولایت سپاه و با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع)، اداره کل دادگستری استان و اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.
در این مراسم محبوبی مدیر ستاد دیه استان اردبیل، با ارائه گزارش آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و عمد سبک مالی اظهار کرد: با اقدامات و پیگیری و حمایت‌های صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در حال حاضر استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.
مدیر ستاد دیه استان خاطر نشان کرد: از ابتدای افتتاح شعبه صندوق در استان تعداد قابل توجهی زندانیان ناشی از حوادث رانندگی با همکاری صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آزاد و به آغوش خانواده بازگشته و با حمایت‌های اقتصادی این نهاد از آسیب‌های اجتماعی و روانی جلوگیری و منجر به تحکیم خانواده‌ها شده است.
ایشان با اشاره به اینکه خسارت ذینفعان و زیان‌دیدگان پرونده‌ها پرداخت شده بیان کرد: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادثی که مقصر آنها فاقد بیمه‌نامه می‌باشد باعث جلوگیری از ورود تعداد قابل توجهی از افراد به زندان شده است.
میراحمدزاده مدیر شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل نیز در این همایش گفت: با هم‌‌افزایی و تلاش همکاران همواره کوشیده است تا با تعامل مستمر و بهینه با شرکت های بیمه و سایر مراجع ذیربط قضایی و اجرایی و ستاد دیه استان اردبیل در راستای تحقق اهداف سازمانی صندوق تامین خسارت‌های بدنی با اتکال به خداوند متعال پاسخگوی پرونده‌های تحت رسیدگی برآید.
در پایان مراسم به پاس زحمات و اقدامات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در این استان رئیس کل دادگستری استان اردبیل حضرت حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو و رئیس مجتمع شورای حل اختلاف استان حجت الاسلام والمسلمین علوی و سردار محمدی فرفرمانده سپاه استان، امجدی مدیر کل زندان‌های استان اردبیل، ملکی دادستان نظامی استان اردبیل و فرماندهان سپاه و بسیج استان و مدیر و اعضای هیت امنای ستاد دیه استان اردبیل ضمن توفیق روزافزون مدیر و پرسنل صندوق با تقدیم لوح تکریم و اهدای یک جلد کلام‌الله مجید، کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.