سیزده آذر فرصتی برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه

سیزده آذر فرصتی برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه

رسول آریان پور سرپرست بیمه میهن در آستانه ۱۳ آذر روز ملی بیمه، این روز خجسته را به همکاران خود و تلاشگران عرصه بیمه تبریک گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام به این شرح است :

امنیت یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان است و بدون تردید بیمه، پدید آورنده امنیت و آرامش فکری اقشار مختلف مردم در تمام زمینه‌هاست و در عصر کنونی می‌تواند با استفاده از دانش فنی، خلاقیت و نوآوری‌ گام‌های بلندی در ارائه طرح‌ها و خدمات نوین بیمه‌ای بردارد و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای نهادها و آحاد جامعه باشد.
سیزدهم آذر روز ملی بیمه فرصتی است برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه تا اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، در نشستی صمیمی اقدامات و دستاوردهای خود را بازنشر و با استفاده از فرصت­ها و تجارب گذشتگان، افق­های روشن­تری برای خود ترسیم کنند و با نوآوری و خلاقیت، پشتیبان مردم عزیز و فعالان اقتصادی کشور باشند.
بیمه میهن نیز در کنار خانواده بزرگ صنعت بیمه تلاش می­کند با رعایت اصول بیمه گری و بهره گیری از دانش فنی، خدمات مطلوب و شایسته­ای به بیمه گذاران خود ارائه و نقش سازنده ای در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا نماید.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش­های ارزشمند و نویدبخش تمامی همکارانم در بیمه میهن، روز ملی بیمه را به ایشان و تمامی فعالان این عرصه که با رعایت و حفظ حقوق بیمه­گذاران، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می­سازند، تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه را از خداوند متعال خواستارم.

رسول آریانپور




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.