راه اندازی دو سیستم فناوری در بانک سپه به زودی

راه اندازی دو سیستم فناوری در بانک سپه به زودی

مدير عامل بانک سپه اعلام کرد: در حوزه فناوری اطلاعات به زودی یک سیستم بیت تراکنشی را راه اندازی خواهیم کرد

 

 

 

 

 

 

به گزارش ديوان اقتصاد،  ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در حاشیه نمایشگاه رویداد فناوری مالی ایران، با بیان اینکه، به برنامه های پیشروی بانک سپه اشاره و اعلام کرد: در آینده ای نزدیک اتفاق های خوبی برای بانک سپه رقم خواهد خورد و به عنوان مهمترین و بزرگ ترین بانک کشور شاهد تحولات بزرگی در حوزه فناوری برای این بانک خواهید بود.

به گفته وی همچنین سوم خرداد سال آینده مصادف با آزاد سازی خرمشهر رنکینگ بانک سپه فول اکتیو بالا خواهد آمد

مدیر عامل بانک سپه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۴ که ۱۰۰ سالگی بانک سپه است، شاهد نو شوندگی و بهبود وضعیت و خدمات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات خواهید بود و خبر های خوبی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی به دو سیستمی که در آینده در بانک سپه راه اندازی خواهد شد اشاره کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات به زودی یک سیستم بیت تراکنشی را راه اندازی خواهیم کرد همچنین سوم خرداد سال آینده مصادف با آزاد سازی خرمشهر رنکینگ بانک سپه فول اکتیو بالا خواهد آمد.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.  




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.