جلسه هم‌اندیشی و بیان اهداف و برنامه‌های ۱۴۰۱ موسسه ملل 

جلسه هم‌اندیشی و بیان اهداف و برنامه‌های ۱۴۰۱ موسسه ملل 

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جمع کارکنان استان تهران بیان کرد: در کنار ارائه خدمات مطلوب مشاور خوبی برای مشتریان باشید.

به گزارش دیوان اقتصاد، جلسه هم اندیشی و بیان اهداف و برنامه های ۱۴۰۱ موسسه اعتباری ملل با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونین و روسای ادارات، مشاورین و مدیریت کارکنان شعب استان تهران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

مدیر عامل در ابتدای سخنان خود با بیان شرح حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام گفت: امت اسلام، امت واحدی است که هر جا آسیبی به بخشی از آن برسد به مثابه این است که به بقیه نیز آسیب رسیده است.

جوادی اضافه کرد: دشمنان به کشور ما حمله کردند ولی جنس حمله آنها تغییر کرده و حمله از رو به رو جای خود را  به حمله فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی داده است. دشمنان ایران با برخورداری از تکنولوژی و ایجاد شبهه به جنگ ملت عزیز ما آمده اند و امروزه به راحتی دین ما را به مسلخ می برند که ما باید با بینش قوی و دفع شبهات به این جنگ پاسخ دهیم.

وی اظهار کرد: ضمن تشکر از کارکنان موسسه در جهت نیل به اهداف در سال ۱۴۰۰ گفت: با کارشناسی و بررسی صورت گرفته اهدافی را برای سال۱۴۰۱ تبیین کردیم که امیدوارم با همدلی و سخت کوشی به این اهداف دست یابیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با تاکید به انتقال تجربه به یکدیگر گفت: بعضی از دانشمندان تجربه را بالاتر از علم می دانند و انتقال آن را باعث صرفه جویی در وقت و هزینه محاسبه کردند پس توصیه می کنم تجربیات را به هم دیگر انتقال دهید که این امر باعث ارتقای عملکرد در حوزه فعالیت خود خواهد شد.

جوادی با اشاره به اهداف موسسه در خصوص جذب منابع و افزایش سهم بازار تصریح کرد: استان تهران به لحاظ دارا بودن ظرفیت ها در حوزه های مختلف از قبیل تولید، صنعت، گردشگری و خدمات مستعد اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش سهم بازار است.

مدیرعامل با تاکید به تکریم مشتریان اعم از سپرده‌گذاران و تسهیلات گیرندگان گفت: سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان مانند دوبال یک پرنده هستند که نقص هر کدام باعث ایجاد مشکل خواهد شد لذا توام بودن ورودی و خروجی منابع در موسسه را مورد رصد قرار دهید.

وی ضمن استفاده از بانکداری نوین در ارائه خدمات گفت: ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است و می بایست خدمات را به موقع و در اسرع وقت و با تکریم به مشتری ارائه دهیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ادامه سخنان افزود: ما با بانکهای دیگر در کمال رفاقت رقابت داریم و طبق این اصل که خداوند می فرماید "هرکس فعالیت بیشتر کند برکت بیشتر خواهد گرفت"  باید با برنامه ریزی مدون و سخت کوشی به جذب منابع اقدام نماییم و جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا دهیم.

جوادی ضمن تاکید به همکاری و هماهنگی صف و ستاد در ارائه خدمات سریع به مشتریان گفت: صف و ستاد با برگزاری جلسات مستمر مشکلات مشتریان را مرتفع کنند و راهکارهایی برای خدمات سهل و آسان به مشتریان ارائه کنند.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک کردن به دولت جهت اجرای برنامه های اقتصادی گفت: دولت جمهوری اسلامی برای حذف رانت خواران و حذف یارانه اقدام به ایجاد زیرساخت هایی برای تولید کشور به اجرا گذاشته است که می توان با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در این امر مشارکت کنیم.

مدیرعامل موسسه خاطرنشان کرد: با رشد فناوری و تکنولوژی، شیوه تعامل با مشتریان تغییر کرده و مشتریان دیگر شیوه سنتی را نمی پذیرند و ارائه خدمات سریع و خوب را خواهان هستند پس بیایید موسسه ملل را با رفتار مطلوب، پوشش مناسب و چهره خندان و ارائه خدمات در اسرع وقت زبانزد سیستم بانکی کنیم.

در ادامه جلسه مروجی قائم مقام ضمن تاکید بر ایفای نقش موسسات اعتباری در اقتصاد کشور گفت: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره مندی از فرصت های موجود، می تواند اقدامات اثر بخشی در جهت منافع موسسه و افزایش سهم از بازار ایجاد کند.

وی اظهار کرد: در بعضی از کشورها بازار سرمایه در تامین منابع از بانک ها جلوتر است و پروژه ها منابع خود را از بازار سرمایه تامین میکنند لکن این امر در ایران بالعکس است و در کشورمان شما نمی توانید پروژه را بدون تامین مالی از بانک مشاهده کنید. 

قائم ‌مقام موسسه در خصوص افزایش اطلاعات بانکی همکاران تصریح کرد: کارکنان شعب در مقاطع مختلف صورت های مالی شعبه را تحلیل کنند و جایگاه خود را در خصوص سودآوری بررسی کنند.

مروجی اضافه کرد: شعب موسسه از لحاظ پراکندگی در سطح کشور مناسب می باشد و از این پراکندگی بایستی بهترین بهره را ببریم و سرانه منابع موسسه را افزایش دهیم و جذب منابع حد معین ندارد.

وی افزود موسسه ملل از پتانسیل و زیرساخت ها در زمینه فناوری و دیجیتال در جایگاه مطلوبی قرار دارد و توانستیم بهترین امکانات را در نرم افزار همراه بانک و فام ایجاد کنیم و بایستی خدمات قابل ارائه این نرم افزارها را به مشتریان بشناسانیم.

 قائم مقام موسسه با تاکید به مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم گفت: مجلس شورای اسلامی برای حمایت از جوانان برای ازدواج و زوج های نابارور و بیماران صعب العلاج مصوباتی را انجام داده است که برای مشارکت در این کار خیر بایستی منابع قرض الحسنه را افزایش دهیم که این امر برکات زیادی برای موسسه در پی خواهد داشت.

در ادامه جلسه طحان معاونت امور شعب و رحمانی مدیر امور شعب منطقه دو به ایراد سخن پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.