بررسي و رسيدگي به چالش ها و مشكلات جامعه بازاریان

بررسي و رسيدگي به چالش ها و مشكلات جامعه بازاریان

جلسه اي با محوريت بررسی و حل مشكلات پيش روي جامعه بازاریان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كيش برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،مهدی کشاورز در جلسه ای كه با هدف بررسی چالش ها و مشكلات موجود با جامعه بازاریان كيش برگزار شد، در رابطه با تغییر کاربری ها از نمایشگاهی به تجاری، گفت: اسناد بالادستی و طرح جامعی وجود دارد که بررسی های لازم در این خصوص توسط مشاور مربوطه به صورت جامع انجام شده است.

کشاورز همچنین در رابطه با رعایت نظم کاربری های موجود که برخی از آنها بدون مجوز هستند از اجرایی شدن طرح ساماندهی مشاغل در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: بخش خصوصی با بهره گیری از مشاوره حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پاسخگویی به فضای مجازی و پذیرش رسانه ای و آمادگی ذهنی عموم مردم باید اقدام کند.

به گفته کشاورز در ابلاغ کتبی، موضوعات آموزشی به اصناف اطلاع رسانی شده تا ابهامات موجود در مجوزه ها برطرف شود.

مدیرعامل سازمان  منطقه آزاد کیش در خصوص آیین نامه اخذ عوارض ورودی گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی اقدام خواهیم کرد.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، گفت: در راستای رفع چالش های موجود در جزیره کیش نیاز به یک سازمان قوی و مقتدر است که حضور پیگیرانه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تحقق این امر مهم قابل تقدیر بوده و در همین راستا جامعه بازاریان همراه و همگام سازمان خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخي از معاونان و مديران سازمان و اعضا جامعه بازاریان حضور داشتند؛ چالش های عنوان شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراين گزارش "اصلاح کاربری ها، صادرات، واردات و امور گمرکی مناطق آزاد، ساماندهی مشاغل بدون مجوز، كمبود منابع ارزشمند انسانی، عدم بهره مندی از سهمیه کالاهای تجاری و معافیت های ترجیحی" از جمله مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

لازم به ذكر است در اين نشست، برخي از معاونان و مديران سازمان منطقه آزاد و اعضا جامعه بازاریان و بازرگان کیش حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.