تراز مثبت ۵۷۱ میلیارد تومانی وکار در سه ماه نخست سال

تراز مثبت ۵۷۱ میلیارد تومانی وکار در سه ماه نخست سال

عملکرد تجمیعی سه ماه نخست سال۱۴۰۱ بانک کارآفرین مثبت شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بررسی های اطلاعات و ارقام ثبت شده از عملکرد بانک کارآفرین نشان می دهد که ‌بانک کارآفرین در عملکرد یک ماهه منتهی به ابتدای تیرماه از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۶۷۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

همین آمار تائید می کند که بانک کارآفرین از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۴۵۸ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و در نتیجه در این ماه تراز مثبت ۱۲۵ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

همچنین وکار با سرمایه ثبت شده ۳۹۵۰ میلیارد تومان در عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ مبلغ ۱۹۸۱ میلیارد تومان درآمد داشته است. بانک کارآفرین در زمان یاد شده مبلغ ۱۴۱۰ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و در عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۵۷۱ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

بانک کارآفرین در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم 34 تومان سود داشته و نسبت P/E این شرکت به ۱۰ رسیده است و از نظر بازدهی نیز در سه ماهه گذشته حدود ۸ درصد و در یک سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازدهی مثبت داشته است که از این حیث بانک کارآفرین نسبت به بانک های دیگر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.