افزایش پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی بیمه ایران

افزایش پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی بیمه ایران

مدیر کل بازاریابی بیمه ایران متذکر شد: پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را در جهت توسعه بازار افزایش خواهیم داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب، گفت:در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما  برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمی شود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.

وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخش های فنی هستیم و در این زمینه کمیته های را فعال کردیم.

دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندی های شخصی بر می گردد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد تخصصی و‌ نوین برای شبکه نمایندگی، در  جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.

مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمه ای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات  و هم افزایی بهره بگیریم.

وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا می باشد، گفت: بر اساس سیاست های تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن ، برنامه های را مدون اجرا خواهیم کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.