مدیر کل بازاریابی بیمه ایران متذکر شد: پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را در جهت توسعه بازار افزایش خواهیم داد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
افزایش پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی بیمه ایران
افزایش پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی بیمه ایران
به گزارش دیوان اقتصاد، بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب، گفت:در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمی شود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.
وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخش های فنی هستیم و در این زمینه کمیته های را فعال کردیم.
دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندی های شخصی بر می گردد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد تخصصی و نوین برای شبکه نمایندگی، در جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.
مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمه ای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات و هم افزایی بهره بگیریم.
وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا می باشد، گفت: بر اساس سیاست های تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن ، برنامه های را مدون اجرا خواهیم کرد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |