بيمه

دبیرخانه سی‌ودومین همایش ملی و سیزدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه اعلام کرد: نویسندگان مقالات پذیرش‌شده و شرکت‌کنندگان در روز همایش می‌توانند گواهینامه‌های خود را دریافت کنند.  
9 دسامبر, 2025 - 17:22
با هدف بهبود نظام سلامت کشور؛
دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر پایه سلامت با حضور مدیران عامل سازمان‌های تأمین‌اجتماعی، بیمه سلامت و خدمات درمانی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.
9 دسامبر, 2025 - 16:58
به مناسبت فرا رسیدن «روز بیمه»، مراسم نمادین زنگ بیمه با حضور نائب رئیس و دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان اردبیل، مدیران شعب استانی شرکت‌های بیمه و نمایندگان بیمه سرمد، در کنار جمعی از دانش آموزان شهر اردبیل برگزار شد.
9 دسامبر, 2025 - 14:10
طی هفته دوم آذر؛
در هفته دوم آذرماه، نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل امور مجلس و دولت با حضور در جلسات کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به بیان مواضع و دیدگاه‌های سازمان پرداختند.
9 دسامبر, 2025 - 13:58
محمدمهدی قاسمی به‌عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و قراردادهای شرکت بیمه آرمان منصوب گردید.
9 دسامبر, 2025 - 12:46
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تشریح کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه فصل نهم آئین‌نامه استخدامی سازمان تأمین اجتماعی مصوب ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ به‌طور کامل به تسهیلات رفاهی اختصاص یافته است و تأمین رفاه و رفع نیاز کارکنان، بخشی لاینفک از تکالیف سازمان بوده، درباره موضوعات مرتبط با شورای رفاهی کارکنان سازمان توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: حذف امور رفاهی اساساً موضوعیت ندارد.
9 دسامبر, 2025 - 11:22
بیمه سینا هشتمین ماه امسال را در حالی پشت سرگذاشت که توانست در شاخص‌های بیمه‌گری به ارقام خوبی دست یابد به طوری که در آبان ماه با ثبت حق بیمه صادره ۱۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریالی، رشد ۷ درصدی را در تولید حق بیمه نسبت به آبان ۱۴۰۳ به ثبت رساند و در مقابل با پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال خسارت، رشدی معادل ۳۸ درصد را تجربه کرد.  
9 دسامبر, 2025 - 11:10
در جریان سی‌ودومین همایش ملی و سیزدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه، پنل تخصصی «چالش‌های نظام ارتباطی صنعت بیمه کشور» با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی، استادان ارتباطات، فعالان رسانه‌ای و کارشناسان بیمه برگزار شد. این نشست به بررسی نقش ارتباطات در تنظیم‌گری بازار بیمه، توسعه فرهنگ بیمه‌ای، بازاندیشی در مسیرهای نوآورانه نظارت و جایگاه روابط عمومی در ساختار صنعت بیمه اختصاص داشت.  
9 دسامبر, 2025 - 10:58
رسانه‌ها باید نسل تازه بیمه‌ها را بشناسند، معرفی کنند و مطالبه عمومی برای آن‌ها ایجاد کنند تا هم نوآوری در کشور رشد کند و هم صنعت بیمه وارد عرصه‌های جدید شود.
9 دسامبر, 2025 - 10:28
در مراسمی با حضور غلامرضا عزیزی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت بیمه نوین برگزار گردید، ضمن تکریم از مدیران پیشین، مدیران جدید این شرکت معرفی شدند.  
9 دسامبر, 2025 - 10:10
بیمه آسیا مسیر تازه‌ای در صنعت بیمه ترسیم کرده که بر پایه فروش اقتصادی و هدایت هوشمند منابع به بازار سرمایه است. این راهبرد از نگاه صرف به حجم بیمه‌نامه‌ها عبور کرده و بر کیفیت سود، نقدینگی پایدار و بازده سرمایه تمرکز دارد. نتیجه آن، ساختاری منسجم و آینده‌نگر است که بیمه آسیا را از یک شرکت فروش‌محور به یک نهاد مالی تحلیل‌محور تبدیل می‌کند.
9 دسامبر, 2025 - 10:04
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی و فوق تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با راه‌اندازی ۶۰ سامانه هوشمند و اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیک در سراسر کشور، سازمان بیمه سلامت ایران گام بزرگی در شتاب‌دهی به تحول دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری برداشت.
9 دسامبر, 2025 - 09:58
بیمه نوین با هدف ترویج فرهنگ بیمه در میان دانش‌آموزان، مراسم «زنگ بیمه» را در یکی از مدارس ابتدایی پسرانه شهر زنجان برگزار کرد.
9 دسامبر, 2025 - 09:40
به‌مناسبت هفته بیمه، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و صنفی با ابتکار شورای روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران استان فارس و با حمایت بیمه پاسارگاد در شیراز و شهرستان‌های استان برگزار شد.  
9 دسامبر, 2025 - 09:34
سازمان تأمین اجتماعی با هدف احیای بخشی از تاریخ اجتماعی سازمان به عنوان اولین و بزرگترین صندوق اجتماعی و بازنشستگی کشور، از بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و عموم مردم برای ارسال اسناد، تصاویر و آثار مرتبط با 72 سال فعالیت سازمان، دعوت به مشارکت کرد.
9 دسامبر, 2025 - 08:57
در راستای ارتقای فرهنگ بیمه‌ای و افزایش دانش تخصصی میان کارکنان صنایع کشور، دوره آموزشی “آشنایی با اصول بیمه و بیمه‌های اموال و مسئولیت»”با همکاری اداره آموزش مدیریت منابع انسانی و مدیریت بیمه‌های اموال بیمه سرمد، در ساختمان شهید سلیمانی این شرکت برگزار شد.
8 دسامبر, 2025 - 14:45
دیوان اقتصاد گزارش می‌دهد؛
زندگی شهری امروز، با انواع ریسک‌ها از زلزله و سیل و آتش‌سوزی تا حوادث غیرمنتظره و هزینه‌های درمانی بالا همراه است. در این شرایط، اطمینان از داشتن یک پشتوانه امن و همه‌جانبه برای دارایی، سلامت و آرامش خانواده یک نیاز اساسی است. «طرح جام» بیمه آسیا پاسخی جدی و هوشمندانه به این نیاز است؛ بسته‌ای جامع که دارایی و جان اعضای خانواده را همزمان پوشش می‌دهد.  
8 دسامبر, 2025 - 13:33
در راستای توسعه تعاملات بین‌المللی و ارتقای ظرفیت‌های فنی بیمه‌ای، مدیر دپارتمان توسعه کسب‌وکار بین‌الملل RNRC روسیه با معاون فنی و مدیر بیمه های حمل و نقل، کشتی و هواپیمای بیمه رازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
8 دسامبر, 2025 - 12:39
«بیمه عمر زرین پاسارگاد» به‌عنوان یک محصول نوآورانه در بازار بیمه کشور معرفی شده است؛ طرحی که ساختار پس‌انداز و پوشش‌های بیمه عمر را با پشتوانه دارایی پایدار یعنی طلا پیوند می‌دهد. این ترکیب، بیمه‌نامه را برای خانواده‌هایی که نگران کاهش ارزش پول هستند، به گزینه‌ای قابل‌توجه تبدیل کرده است.
8 دسامبر, 2025 - 12:33
بیمه آسیا در ارزیابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، موفق شد در بین 150 شرکت و سازمان، رتبه اول را در تولید برنامه‌های مشارکتی این سازمان کسب کند.
8 دسامبر, 2025 - 12:15
مدیر کل دفتر اعتبارسنجی، نظارت و قراردادهای سازمان بیمه سلامت ایران درباره آخرین وضعیت پوشش بیمه‌ای خدمات روان شناسی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امکان ثبت نام یا انعقاد و تمدید قرارداد الکترونیک روان شناسان در سامانه عقد و تمدید الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران وجود دارد.
8 دسامبر, 2025 - 11:57
بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد به همراه دلروز عضو هیأت مدیره، بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و فروش و زارعی، مدیر حوزه مدیر عامل در بازدیدی سرزده از دفتر تازه‌ تأسیس نمایندگی شماره 1653 بیمه سرمد، در حوزه بیمه‌های زندگی، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبکه فروش، بر اهمیت نقش نمایندگان در توسعه بیمه‌های زندگی تأکید کرد.
8 دسامبر, 2025 - 11:39
در سال‌های اخیر، ساختار ریسک در حمل‌ونقل دریایی با سرعتی بالا دستخوش تغییر شده است. افزایش نرخ خسارت‌ها، فرسودگی ناوگان و پیچیدگی عملیات باعث شده نقش کارشناسی دقیق کشتی برای شرکت‌های بیمه بیش از هر زمان دیگری حیاتی باشد.
8 دسامبر, 2025 - 11:21
*سید روح اله علیپور یزدی 
نظام ارتباطی در صنعت بیمه، بیش از هر چیز بر پایه اعتماد شکل می‌گیرد. برخلاف بسیاری از صنایع که محصول یا خدمت آن‌ها در همان لحظه خرید قابل لمس و ارزیابی است، ماهیت خدمات بیمه‌ای به‌گونه‌ای است که کارآمدی و ارزش واقعی آن غالباً در آینده و در شرایط بحرانی آشکار می‌شود. به همین دلیل، رابطه میان شرکت‌های بیمه و بیمه‌گزاران، پیش از آنکه مبتنی بر تجربه عینی باشد، بر اعتماد اولیه استوار است و همین موضوع، اعتمادسازی پایدار را به مهم‌ترین چالش نظام ارتباطی صنعت بیمه تبدیل کرده است.
8 دسامبر, 2025 - 09:39

صفحه‌ها

.
.
.
.
اشتراک در بيمه