استعلام ضمانت‌نامه‌ بانک ملی ایران از طریق سامانه سپام

استعلام ضمانت‌نامه‌ بانک ملی ایران از طریق سامانه سپام

گیرندگان ضمانت‌نامه‌های بانک ملی ایران می‌توانند به صورت اینترنتی و آنی، استعلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ملی ایران، با صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی در بخش‌های خصوصی و دولتی برای افراد حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنعتی، پیمانکاران، کارفرمایان، واردکنندگان، صادرکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات و ... شرایط مساعدی را برای تسهیل معاملات تجاری در دو حوزه ارزی و ریالی فراهم ساخته است.

از این رو گیرنده ضمانت نامه می تواند جهت مراجعه به سایت استعلام ضمانت نامه بانک ملی ایران به آدرس https://www.bmi.ir/SepamInquery/Inquery/LGInquery مراجعه کند. 

گیرنده ضمانت نامه می تواند پس از ورود به سامانه دریافت پاسخ آنی استعلام بانک ملی ایران،با ارائه اطلاعاتی چون شماره ضمانت نامه و کدملی نتیجه استعلام خود را دریافت کند. 

مزیت دریافت استعلام ضمانت نامه بانک ملی این است که گیرنده ضمانت نامه پیش از قبول آن می تواند مطمئن شود که ضمانت نامه  ارائه شده توسط طرف معامله، قابل اعتماد بوده و از طرف بانک تایید شده است.

استعلام ضمانت نامه بانک ملی ایران، به گیرنده ضمانت نامه این امکان را می دهد تا پیش از قبول ضمانت نامه، از دقت و صحت آن اطمینان حاصل کند. این کار توسط سامانه دریافت پاسخ آنی سپام بانک ملی قابل دریافت می باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.