رییس کل بانک مرکزی آرای خود را به صندوق انداخت

رییس کل بانک مرکزی آرای خود را به صندوق انداخت

جمعه, می 19, 2017 - 16:14 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی با حضور در حوزه انتخابیه نوشهر آرای خود را به صندوق های مستقر دراین حوزه رای گیری انداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، ولی الله سیف بعد از ظهر امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد و آرای خود را در شعبه ثابت شماره ٦ واقع در درمانگاه تامین اجتماعی نوشهر به صندوق انداخت.
**ایرانیان با حضور در انتخابات زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می کنند
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ،گفت: ایرانیان امروز رسالت تاریخی خود را ایفا و زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می کنند.
ولی الله سیف در پاسخ به پرسشی در خصوص لزوم شرکت در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر ، افزود: امروز یک جشن ملی برای کشور است و مردم عزیز به دلیل علاقه به کشور و نظام با آگاهی به اینکه سرنوشت کشور را برای چهار سال تعیین می کنند با اشتیاق به سمت صندوق های رای می روند.
وی ادامه داد: هر ایرانی متعهدی در اولین فرصت پای صندوق های رای رفته و به نامزد مورد نظر خود رای خواهد داد تا زمینه را برای رشد و تعالی کشور فراهم کند.
رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: تمامی هم وطنان امروز رسالت تاریخی خود را ایفا می کنند و این اقدام به افزایش اقتدار ملی در منظر جهانیان کمک می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.