رئیس هیات عامل ایمیدرو: روابط‌عمومی‌ها جریان‌سازی و روایت‌گری کنند

رئیس هیات عامل ایمیدرو: روابط‌عمومی‌ها جریان‌سازی و روایت‌گری کنند

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی با هدف تبیین دستاوردها و چالش‌های این حوزه برای مردم؛ جریان سازی و روایت گری کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد آقاجانلو شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: جریان سازی توسط روابط عمومی ها با ابزارهای متنوع؛ نقش کلیدی و موثری در مدیریت سازمانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی در راستای برنامه های دولت، وزارت صمت و ایمیدرو نقش آفرین و هم جهت باشند؛ اظهار داشت: شورای سیاست گذاری روابط عمومی جلسات مستمر خود را برای رسیدن به اهداف روابط عمومی این حوزه برگزار کند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نقش روایت گری روابط عمومی ها، گفت: سازمان هایی همچون ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه و تابعه از نگاه جامعه کاملا صنعتی و شاید بی روح به نظر برسند در این راستا روابط عمومی ها برای حل این موضوع و ارایه اقدامات و چالش ها، مدل ویژه ای در ارایه محتوا در نظر بگیرند و داستان های مورد پسند برای مردم مخابره کنند.

تبیین چالش ها و کمک از سوی مردم برای مصرف بهینه انرژی
معاون وزیر صمت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تبیین چالش های معدن و صنایع معدنی برای مردم؛ عنوان کرد: به طور مثال از طریق ابزارهای گوناگون برای مردم روایت کنیم با صرفه جویی در مصرف انرژی؛ به چه میزان می توانند اثرگذار عمل کنند و به کمک صنایع و معادن بیایند.

آقاجانلو ادامه داد: داشتن استراتژی و آینده نگری از دیگر راهبردهایی است که روابط عمومی ها در امور خود به آن توجه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.