آئین رونمایی از سازمان فروش بیمه رازی (رازی‌نت) 

آئین رونمایی از سازمان فروش بیمه رازی (رازی‌نت) 

در آئین رونمایی از سازمان فروش بیمه رازی (رازی‌نت) علیرضا حجتی مدیرعامل شرکت بیمه رازی با بیان اهمیت ایجاد سازمان فروش و حرکت به سمت خرده فروشی کلان با تکیه بر پتانسیل بیمه های زندگی و شبکه فروش و همکاران بیمه رازی تاکید کرد: امروزه رمز موفقیت شرکت های بزرگ بیمه ای دنیا همانند پریمریکا (Primerica) استفاده از ظرفیت شبکه فروش در سازمان فروش می باشد به گونه ای که شرکت در سازمان فروش امکانات زیربنایی اعم از آموزش، جذب، سیستم اداری و مالی را در اختیار نمایندگی یا کارگزار قرار می دهد و آن ها با استفاده از این امکانات شبکه فروش خود را جذب و آموزش می دهند.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجتی ایجاد سازمان فروش را لازمه شرکت های بیمه دانست و افزود: سازمان فروش یک جمع حرفه ای است برای معرفی محصولات جدید بیمه رازی و در واقع یک بازی برد برد است.

مدیرعامل بیمه رازی گفت: سازمان فروش بیمه رازی (رازی‌نت) دارای پلن درآمدی مستقل با امکان رشد افقی و عمودی و صندوق پاداش است و ویژگی های دیگری همچون سامانه ارزیابی خسارت آنلاین یارا، فروش آنلاین محصولات بیمه‌ای، بحث های مفصل آموزشی به صورت حضوری و برخط و بحث های مالی مانند تضامین الکترونیک، قرارداد الکترونیک، مالیات و واریز مستقیم را شامل می شود.

اسد اسدی معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه رازی در بخش دیگری از این مراسم گفت: سازمان فروش به توسعه سهم از بازار شرکت بیمه رازی کمک شایانی خواهد کرد و می تواند مسیر درست و علمی برای شبکه فروش در پیشبرد اهداف کلان شرکت باشد.

وی فروش آنلاین بیمه نامه و بحث آموزش و همچنین پلن درآمدی مستقل را از بارزترین ویژگی های رازی‌نت دانست و افزود: ما تلاش کردیم بهترین و متفاوت ترین سازمان فروش را برای بیمه گذاران و مردم مهیا کنیم.

در این مراسم که در سالن تماشاخانه ایران‌مال برگزار شد بیش از 150 نفر از منتخبین سازمان فروش بیمه رازی حضور داشتند.

سازمان فروش بیمه رازی با عنوان رازی‌نت با برگزاری جلسات آموزشی مستمر و برگزاری آزمون و مصاحبه برای داوطلبان به طور رسمی از پنجشنبه 25 بهمن 1403 آغاز به کار کرد




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.