نتایج نشست سیف با نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد:

نتایج نشست سیف با نمایندگان مجلس

چهارشنبه, می 31, 2017 - 08:21 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام بررسی تفحص از میزان مطالبات مشکوک‌الوصول بانکی با حضور سیف در نشست با نمایندگان، از مهلت ۱۰ روزه برای تهیه گزارش وضعیت مطالبات بانکی خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، سیدکاظم دلخوش اباتری در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تقاضای تحقیق و تفحص از میزان مطالبات غیرقابل وصول و مشکوک‌الوصول بانکی کشور در جلسه امروز با حضور رییس کل بانک مرکزی بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به خانه ملت گفت: رییس کل بانک مرکزی در خصوص تقاضای تحقیق و تفحص مذکور گزارشی ارائه داد که بر این اساس عوامل بیرونی و درونی مطالبات غیرجاری نظام بانکی کشور تببین شد.
وی تصریح کرد: در گزارش بانک مرکزی اشاره شد که قوانین و مقررات تکلیفی در حوزه بانکی و وضیعت اقتصادی کشور در میزان مطالبات غیرقابل وصول و مشکوک‌الوصول تاثیرگذار بوده است.
دلخوش اباتری افزود: مقرر شد بانک مرکزی درباره شرایط و میزان مطالبات بخش خصوصی و دولت و همچنین مطالبات ناشی از حوادث غیرمترقبه تا 10 روز آینده گزارشی تهیه کند و به کارگروهی که در این رابطه با حضور نمایندگان تشکیل می شود ارائه دهد تا بعد از بررسی و جمع بندی در کارگروه، در جلسه کمیسیون نیز مطرح و در خصوص تفحص از میزان مطالبات غیرقابل وصول تصمیم گیری نهایی شود.
وی افزود: رییس کل بانک مرکزی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای رسیدگی به وضعیت موسسه مالی و اعتباری کاسپین ارائه و نمایندگان کمیسیون نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد در جلسات آتی در این خصوص پیگیری های لازم ادامه یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.