تمدیدگواهینامه رسیدگی به شکایات بانک سامان

تمدیدگواهینامه رسیدگی به شکایات بانک سامان

سه‌شنبه, ژوئن 6, 2017 - 16:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال95 گواهینامه ایزو 10002:2014 دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را یک سال دیگر تمدید کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، منصور مؤمنی، مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام مطلب بالا گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال 1390 با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال 1394 تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح کرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو 10002:2014صادر شد.
مومنی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو 10002 بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.