انتقال منابع دهیاری خوزستان به پست بانک

انتقال منابع دهیاری خوزستان به پست بانک

شنبه, ژوئن 10, 2017 - 14:49 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با توجه به نقش پست بانک در روستاها و مناطق دوردست تمامی منابع دهیاری‌های استان خوزستان به باجه‌های خدمات بانکی منتقل می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در نشست مشترک با خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با اشاره به فعالیت پست‌بانک‌های دنیا ازجمله ژاپن عنوان‌کرد: این بانک از بزرگترین بانک‌های دنیاست و خدمات پست‌بانک‌ایران قابل توجه و موثر است لیکن خدمات آن در کشورمان نیازمند اطلاع‌رسانی و معرفی هرچه بیشتر به مردم است.
شریعتی تصریح کرد: در حوزه‌های دانش‌بنیان، IT و سایر بخش‌های اشتغال‌زائی ظرفیت‌های زیادی درسطح استان وجود دارد و بسته‌های حمایتی طراحی کرده‌ایم و تسهیلات لازم نیز درنظر گرفته شده است که خواستار حضور پست‌بانک‌ایران در این حوزه‌ها و کمک و به اشتغال‌زائی و رونق تولید در استان کمک کند.
استاندار خوزستان افزود: با اشاره به تأمین مالی پست‌بانک برای خرید اتوبوس‌های شهری شهرستان‌های اهواز، آبادان و خرمشهر انتظار داریم نقش اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ایران درسطح استان بیشتر شده و سهم آن ازمحل اعتبارات مورد نیاز به ویژه در حوزه‌های ناوگان عمومی و کشاورزی افزایش یابد.
فرحی نیز در ادامه این نشست ضمن اشاره به تاریخچه بانک و تشریح خدمات آن گفت: این بانک با بیش از 8 هزار و 500 شعبه و باجه‌ خدمات بانکی دارای گستردگی درسطح کشور است و منابع جذب شده در هر منطقه، صرف رونق اقتصادی همان مناطق می‌شود.
وی تصریح کرد: این بانک عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی در بخش‌های مختلف اقتصادی را دارد و قادر است سرمایه‌های ریالی و ارزی طرح‌های توجیه‌دار و پربازده هموطنان به ویژه در حوزه‌های روستائی را از محل منابع این صندوق تأمین نماید.
فرحی افزود: روزانه بیش از 5/2 میلیون تراکنش بانکی در این مناطق داریم و بیشترین یارانه نقدی روستائیان توسط این بانک پرداخت می‌شود.
وی درپایان تأکید کرد: آماده هرگونه همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با استانداری خوزستان برای اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زائی از جمله طرح نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی هستیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.