20 درصد بریلیانس سری H200 داخلی سازی شده است

20 درصد بریلیانس سری H200 داخلی سازی شده است

سه‌شنبه, ژوئن 13, 2017 - 10:31 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت خودروسازی پارس خودرو با اشاره به داخلی سازی 20 درصدی خودروی بریلیانس سری H200 از سوی شرکت، خطاب به مشتریان خاطرنشان کرد: مشکل کمبود قطعات این خودروها در بازار در حال برطرف شدن است.

به گزارش دیوان اقتصاد، «ناصر آقامحمدی» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تحویل نخستین خودروهای بریلیانس سری H200 ساخت شرکت پارس خودرو به مشتریان، در خصوص داخلی سازی این خودروها افزود: پلتفرم این خودرو جزو پلتفرم هایی است که در شرکت پارس خودرو ماندگار خواهد بود، اما سرمایه گذاری بسیار خوبی برای داخلی سازی آن انجام شده است.
به گفته این مقام مسئول، اکنون 20 درصد این خودرو داخلی سازی شده که عمدتا شامل شیشه ها، تزئینات داخلی، موکت کف، رینگ ها و تایرها، صندلی ها و ... است، اما برای عمق بخشی بیشتر به داخلی سازی آن ده ها میلیارد تومان سرمایه گذاری بویژه برای ساخت قالب ها انجام شده است که بر این اساس بتدریج تا پایان سال داخلی سازی بیشتری را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل پارس خودرو برخی گلایه های مردمی درخصوص کمبود لوزام یدکی این خودروها را برحق دانست و خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته شرکت سایپایدک گام های خوبی برای تامین قطعات این خودروها برداشته است و به زودی این نقیصه برطرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: ظرفیت مونتاژ بریلیانس سری H200 روزانه صد دستگاه است که بتدریج افزایش خواهد یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.