لزوم ثبت اقامتگاه مشتریان در سامانه املاک برای افتتاح حساب بانک آینده

لزوم ثبت اقامتگاه مشتریان در سامانه املاک برای افتتاح حساب بانک آینده

بنابر اطلاعیه بانک مرکزی ج.ا.ایران و در راستای اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، مستلزم ثبت و استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان کشور، خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، ثبت اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان کشور به‌منظور تسهیل فرایندهای بانکی هم‌چون: افتتاح حساب، صدور دسته‌چک و نظایر آن در بانک آینده در دستورکار این بانک، قرار دارد. این رویکرد دیجیتالی، این امکان را برای بانک فراهم می‌سازد تا ضمن به‌روزرسانی دقیق اطلاعات مشتریان، خدمات خود را به‌گونه‌ای مطمئن و کارآمد، ارائه دهد.

در همین راستا، یادآور می‌شود؛ به زودی شعب بانک آینده مکلف‌‌ خواهند بود؛ پیش از ارائه خدماتی نظیر: افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات، قبول تعهدات و اعطای ابزار پرداخت و پذیرش، نسبت به تطابق شناسه (کد)پستی اظهار شده توسط مشتری با شناسه (کد) پستی ثبت شده در سامانه املاک و اسکان کشور، اقدام نمایند. لذا ضروری است؛ مشتریان گرامی بانک آینده هر چه زودتر نسبت به ثبت اطلاعات اقامتگاه خود در سامانه املاک و اسکان اقدام نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.