آخرین بهروزرسانیها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد (این صفحه به صورت مستمر بهروز میشود).
آخرین بهروزرسانیها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد
آخرین بهروزرسانیها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

به گزارش دیوان اقتصاد، آخرین بهروزرسانیها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد؛ این صفحه به صورت مستمر بهروز میشود.
1404/04/03 - 20:00 - اختلال در ارسال پیامک تراکنشهای بانکی مشتریان محترم برطرف شد.
1404/04/03 - 08:00 - سود سپردههای مشتریان گرامی به حساب ایشان واریز گردید و از این پس نیز در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.
1404/04/02 - 08:00 - وصول چکهای عهده بانک پاسارگاد در شعبههای این بانک از سر گرفته شد.
1404/04/01 - 08:00 - ارائه خدمات زیر در شبعههای بانک از سر گرفته شد.
• واریز نقدی
• برداشت نقدی
• انتقال وجه درون بانکی
• انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)
1404/03/31 - 12:00 - کارتهای زیکارت در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارتها میتوانند عملیات زیر را انجام دهند.
• خرید حضوری از طریق پایانههای فروشگاهی
• خرید غیر حضوری از طریق درگاههای اینترنتی
• دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپردازهای سایر بانکها
لازم به ذکر است مشتریان محترم میبایست به منظور بهرهبرداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن زیپاد از مسیر صفحۀ پروفایل فرزند >> گزینۀ «فراموشی رمز اول» اقدام نمایند.
1404/03/31 - 12:00 - کارتهای بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارتها میتوانند عملیات زیر را انجام دهند.
• خرید حضوری از طریق پایانههای فروشگاهی
• خرید غیرحضوری از طریق درگاههای اینترنتی
• دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپردازهای سایر بانکها
لازم به ذکر است مشتریان محترم میبایست به منظور بهرهبرداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحۀ حساب دیجیتال >> منوی «تنظیمات رمز کارت» >> گزینه «صدور رمز اول» اقدام نمایند.
1404/03/31 - 06:00 - ارائه خدمات غیرحضوری به کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.
دارندگان این کارتها میتوانند نسبت به خرید از درگاههای اینترنتی اقدام کنند.
1404/03/29- 06:00 - ارائه خدمات به کارتهای نقدی متصل به حسابهای شعبهای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از سرگرفته شد. دارندگان این کارتها میتوانند نسبت به انجام عملیات زیر اقدام نمایند.
• خرید و دریافت موجودی از پایانههای فروشگاهی سایر بانکها
• برداشت وجه، دریافت موجودی و انتقال وجه از خودپردازهای سایر بانک
• انجام خرید اینترنتی و دریافت رمز دوم پویا
سوالهای متداول
1. آیا امکان انتقال وجه بین بانکی (ساتنا، پایا) در بانک پاسارگاد فعال شده است؟
پاسخ: بله، در حال حاضر انتقال وجه بین بانکی به روشهای زیر امکان پذیر است:
• انتقال وجه کارت به کارت تا سقف 100 میلیون ریال در روز، از طریق خودپرداز سایر بانکها؛
• انتقال وجه داخلی (پاسارگاد به پاسارگاد) و انتقال وجه بین بانکی ساتنا از طریق شعبههای بانک.
2. آیا امکان خرید از دستگاههای کارتخوان با استفاده از کارت بانک پاسارگاد در دسترس است؟
پاسخ: بله، این امکان برای تمامی کارتهای بانک پاسارگاد از جمله کارتهای متصل به حسابهای شعبهای و کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی (ویپاد، نکسو، مفید، زیکارت) فعال است.
3. آیا امکان استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک پاسارگاد فراهم شده است؟
پاسخ: خیر، نحوه دسترسی به خدمات موبایل بانک و ویبانک به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.
4.آیا ارائه خدمات غیرحضوری به کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسو کارت و مفیدکارت) فعال شده است؟
پاسخ: بله، با استفاده از تمام کارتهای نقدی بانک پاسارگاد میتوان خرید اینترنتی انجام داد. بدیهی است رمز دوم پویا نیز یه شماره همراه ثبت شده مشتریان محترم ارسال می شود.
5. آیا شعبههای بانک پاسارگاد آماده ارائه وجه نقد به مشتریان هستند؟
پاسخ: بله تا سقف 15 میلیون تومان در روز.
6.آیا خدشهای به موجودی حسابهای دارندگان حساب بانک پاسارگاد وارد نشده است؟
پاسخ: به هیچ عنوان. مشتریان محترم اطمینان داشته باشند موجودی و اطلاعات حساب ایشان کاملا نزد بانک محفوظ است و در دسترس قرار گرفتن تدریجی خدمات بانک، این موضوع را تائید میکند.
7. آیا لزومی به تغییر رمز اول کارتها وجود دارد؟
پاسخ: صرفا برای فعال شدن خدمات حضوری کارتهای ویپاد/ زیکارت / نکسوکارت / مفیدکارت لازم است مشتریان محترم با مراجعه به اپلیکیشنهای مربوطه نسبت به دریافت مجدد رمز اول اقدام کنند.
8. آیا رمز دوم پویا در خرید های اینترنتی از طریق کارت ارسال می شود؟
پاسخ: بله، رمز دوم پویا در خریدهای اینترنتی به شماره همراه ثبت شده توسط مشتریان محترم ارسال میشود.
9. آیا در حال حاضر امکان دریافت چک تضمین شده از مبدا بانک پاسارگاد وجود دارد؟
پاسخ: بله، امکان صدور چک تضمین شده در شعبههای بانک فراهم میباشد.
10. آیا کارتهایی که تاریخ انقضای آنها فرا میرسد غیرفعال میشوند؟
پاسخ: خیر. تا اطلاع ثانوی این کارتها فعال بوده و مشتریان محترم میتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت و با درج همان تاریخ انقضا قبلی، نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.
11. آیا خدمات صندوق امانات در بانک پاسارگاد فعال است؟
پاسخ: بله، این خدمت فعال است و به مشتریان گرامی ارائه میگردد.
12. وضعیت پرداخت سود سپردهها چگونه است؟
پاسخ: سود سپردههای مشتریان گرامی به حساب ایشان واریز شده و از این پس نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد