تقویت شبکه فروش، اولویت اصلی بیمه رازی

مدیرعامل شرکت بیان کرد:

تقویت شبکه فروش، اولویت اصلی بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی در دیدار با روسای انجمن صنفی نمایندگان بیمه رازی به تشریح سیاست‌های حمایتی از شبکه فروش پرداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا حجتی مدیرعامل بیمه رازی در این نشست صمیمی گفت: تقویت شبکه فروش اولویت اصلی شرکت بیمه رازی است. ما با راه اندازی سازمان فروش رازی‌نت میتوانیم فروش با کیفیت و همراه با سود داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ما اعضای یک خانواده هستیم. ما با کمک واحد اکچوئری شرکت و تحلیل ریسک پرتفوهای سود ده را تمدید میکنیم، بنابراین نمایندگان هم برای جذب پرتفو باید توان تحلیل ریسک و سودآوری داشته باشند.

حجتی با اشاره به استفاده از ابزارهای جدید فروش مانند پلتفرم های فروش آنلاین افزود: در بیمه رازی سامانه رازی‌تک راه اندازی شده است و در اختیار شبکه فروش قرار دارد. شما می توانید تنها با چند کلیک به صورت آنلاین بیمه نامه صادر کنید. ضمنا سایر امکاناتی که پلتفرم های فروش آنلاین مجهز به آن هستند هم برای سهولت نمایندگان و شبکه فروش در رازی‌تک گنجانده شده است.

مدیرعامل بیمه رازی از بیمه نامه های تجهیزات الکترونیک، آتش سوزی، باربری، زندگی و .... به عنوان بیمه نامه های سود ده یاد کرد و ادامه داد: ترکیب پرتفو خورد و کلان  و متناسب بودن آن بسیار با اهمیت است. هرچقدر نقدینگی وارد سیستم شود طبیعتا فروش با کیفیتی خواهیم داشت.

در این نشست روسای انجمن صنفی نمایندگان استان های گیلان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، کردستان، مرکزی و قم حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.