عليرضا کدخدايي از نمايندگان فعال بيمه رازي در چهارمين جشنواره فروش بيمه رازي که از ابتداي سال 1404 آغاز شده و تا پايان شهريورماه نيز ادامه دارد بيش از هزار بيمه نامه آتش سوزي صادر کرده است.
صدور نقدی هزار بیمهنامه آتشسوزی توسط یکی از نمایندگان فعال بیمه رازی
صدور نقدی هزار بیمهنامه آتشسوزی توسط یکی از نمایندگان فعال بیمه رازی

به گزارش دیوان اقتصاد، چهارمين جشنواره فروش بيمه رازي در نيمه اول سال با تمرکز ويژه بر رشتههاي بيمه زندگي، آتشسوزي و باربري و با با هدف جذب پرتفوي سودآور، افزايش آگاهي از برند و محصولات، و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان قديم، برنامهريزي و از 27 ارديبهشت تا 31 شهريور برگزار خواهد شد..
بر همين اساس جناب اقاي عليرضا کدخدايي که از سال 1385 به عنوان نمايندگان در بيمه رازي فعاليت خود را اغاز نموده و در جشنواره هاي قبلي نيز هميشه جزو نفرات برتر و فعال در فروش بوده است در اين دوره نيز از ابتدا تا کنون بيش از هزار بيمه نامه به صورت نقدي صادر کرده است.
کدخدائي درباره برگزاري جشنواره هاي فروش در بيمه رازي گفت : همانطور که مستحضر هستيد، جشنواره تاثير بسزايي در ايجاد انگيزه و عملکرد در فروش بيشتر بيمه نامه ها داشته ،که خود موجب کسب درآمد بهتر براي همکاران و فعاليت موثرتر در اين زمينه ميباشد و حضور جشنواره هاي فروش مي تواند به ايجاد و تقويت حس رقابت سالم در بين نمايندگان کمک کند.
وي در ادامه از استراتژي فروش خود گفت: در تمام ساليان گذشته ،تمام تلاش اينجانب و همکارانم ايجاد بستر مناسب جهت فروش بيمه نامه، با استفاده از نرم افزار و پلت فرم هاي در بستر اينترنت همچنين فعاليت در رشته هايي که حق بيمه هاي خرد با تعداد بيشتر و ريسک کمتر داشته اند. فروش بيمه نامه هاي خرد کمک شاياني به توسعه شبکه مشتريان براي هر نمايندگي ميکند. من نيز در طول اين سالها تلاش کرده ام علاوه بر اعتماد سازي بين مشتريان خودم به سمت خرده فروشي و توجه بيشتري به بيمه نامهي سودده مثل آتش سوزي داشته باشم.
کدخدائي درباره هدف گذاري خود در مسير فروش عنوان کرد: هر نماينده بايد براي بنگاه اقتصادي خود اهدافي را طرح ريزي نمايد که اين اهداف مي تواند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت باشند اصلا به نظر من هدف داشتن مي تواند در ايجاد انگيزه براي موفقيت بيشتر تاثير داشته باشد البته که در شکل گيري اين اهداف ،همکاري بسيار ارزشمند مديران و مجموعه همکاران ستادي تاثير بسزايي در اين موفقيت داشته است مثلا در اين دوره جشنواره هدف ما ترسيم ايده جديد براي فروش بهتر و بيشتر و تمرکز بر روشهاي خلاقانه و گسترش مشتريان و اعتماد سازي بين آنها بود که خدا را شکر توانستيم با صدور هزار بيمه نامه بخشي از اين هدف را محقق سازيم.
وي در پايان گفت: از مدير عامل محترم شرکت، جناب آقاي دکتر حجتي و تمام مديران و همکاران ستادي، علي الخصوص شعبه آپادانا بسيار
سپاسگزارم که در اين مدت دو سالي که بر مسند راهبري و مديريت شبکه فروش هستن تمام تلاش خود را براي ايجاد يک بستر مناسب براي کار کردن و فعاليت داشتند. اميدوارم تمام همکاران با پشتکار و استفاده از روشهاي جديد فروش در بستر اينترنت، در اين راه موفق و پيروز باشند و به عنوان نکته پاياني آينده به کساني تعلق دارد که زيبايي روياهايشان را باور دارند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد