دیدار مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با خانواده معظم شهدا

دیدار مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با خانواده معظم شهدا

شنبه, ژولیه 15, 2017 - 09:14 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با خانواده شهيدان حسینی واعظ ديدار وگفت و گو كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد عیسی رضایی ضمن حضور در منزل شهیدان حسینی واعظ از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان گلستان، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این دیدار، ضمن دلجویی از مادر و پدر شهید سید مهدی و محسن حسینی واعظ گفت: آرامشی را که امروز در کشور داریم مدیون دلاوری‌های جوانانی همچون فرزند شما هستیم که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بی هیچ‌گونه چشم داشتی از این مرز و بوم دفاع کردند.
رضایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص حفظ راه شهیدان تصريح كرد: تداوم راه و هدف شهیدانمان بر همه واجب و ضروری است و نبايد فراموش کنیم كه برای حفظ دین اسلام و خاک ایران، خون پاک جوانانمان را اهدا کرده‌ایم لذا مسئولیت خطیری بر دوش همه ماست.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان سید مهدی و سید محسن حسینی واعظ تقدیر نمود.
شهید سید مهدی حسینی واعظ مسئول اطلاعات عملیات لشکر 27 حضرت رسول اکرم(ص) در عملیات بدر و سید محسن حسینی واعظ سال 65 در عملیات کربلای 5 به کارزار رفتند و در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
رضایی، مهمترین عامل حفظ انقلاب اسلامی را پاسداری از آرمان های والای امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس دانست و دیدار از خانواده های شهدا را به عنوان یک پشتوانه معنوی برای حفظ و تداوم روحیه ایثارگری و شهادت برشمرد.
بر اساس این گزارش: رضایی در سفر به استان گلستان از شعبه ولیعصر(عج) بازدید کرد و از نزدیک با مشتریان حاضر در شعبه گفتگو و به سئوالات آنها پاسخ داد .
این گزارش می افزاید : در ابتدای این سفر مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس شهر رامیان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه از مقام یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.