بیمه سرمد با حضور فعال در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری، نشان عالی این همایش را دریافت کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بیمه سرمد نشان عالی هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری را دریافت کرد
بیمه سرمد نشان عالی هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری را دریافت کرد
به گزارش دیوان اقتصاد، در این اجلاس که روز یکشنبه 96/07/30 در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل، جمعی از معاونین، مدیران و چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این شرکت برگزار شد، نشان عالی این همایش به همراه گواهینامه از شرکت معتبر QAL انگلستان به بیمه سرمد اعطا شد.
این نشان در حالی به شرکت بیمه سرمد اعطا شد که پیش از این بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری موفق شد زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان خود را به کمتر از یک روز کاهش دهد و این مهم در مقطعی تحقق یافت که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه در بازه زمانی مورد بررسی 14 روز بود.
شایان ذکر است، هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری با حمایت مالی و معنوی بیمه سرمد و با حضور نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی، مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای خصوصی و دولتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مشتریمداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن از مهمترین سیاستهای بیمه سرمد می باشد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |