آغاز فعاليت نمايندگي بازرگاني و تجاري جمهوري باشقيرستان روسيه در ايران

آغاز فعاليت نمايندگي بازرگاني و تجاري جمهوري باشقيرستان روسيه در ايران

ميثم عباسي جانشين نماينده تجاري عنوان داشت : جمهوري باشقيرستان روسيه به مركزيت شهر يوفا روسيه از از نظر نزديكي به مرزهاي قزاقستان و ورود كالا از مناطق استراتژيك روسيه به حساب مي آيد ، اين جمهوري تا كنون ميزبان روساي جمهور ايران از جمله جناب روحاني بوده است و در جلسات فيمابين دو رييس جمهور در خصوص گسترش همكاريهاي اقتصادي و تجاري  تاكيد داشتند .

به گزارش دیوان اقتصاد،وي افزود رييس اتاق بازرگاني باشقيرستان و همچنين نماينده تجاري آن جمهوري در صدد برقراري پل ارتباطي به جهت بهبود روابط تجاري مي باشند و اميدوار هستيم تا با آغاز جام جهاني فوتبال اين روند شناخت از جمهوري هاي خود مختار بهبود يافته و تجار و بازرگانان ايراني بتوانند به غير از مسكو با ديگر شهرهاي جمهوري هاي خود مختار فدراسيون روسيه روابط اقتصادي و تجاري  برقرار كنند .

وي گفت :همچنين در ماه هاي آينده هياتي در سطح روساي اتاق بازرگاني جمهوري باشقيرستان به ايران سفر كرده و ملاقات هايي را با روساي اتاق بازرگاني خواهند داشت.

وي اضافه كرد اميدواريم بتوان با شروع فعاليت هاي بازرگاني و تجاري و جذب سرمايه گزار براي سرمايه گزاريهاي دو طرفه پلي مابين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري باشقيرستان فراهم نماييم  و شاهد روابط هاي سودمند براي هر دو جمهوري باشيم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.