تصمیم مهم دولت برای کوله‌بران

وزیر کشور خبر داد:

تصمیم مهم دولت برای کوله‌بران

یک‌شنبه, دسامبر 17, 2017 - 13:17 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر کشور گفت: ۱۵ بازارچه مرزی را برای فعالیت کوله‌بران، رسمی کردیم تا با تخفیف ویژه بتوانند کالاها را از این بازارچه‌ها بخرند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهارداشت: بحث عدم توازن و تعادل در استان‌های کشور، زخمی عمیق است که نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در همه حوزه‌ها احساس می‌شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: در سال‌های گذشته کارهای زیادی در حوزه ضعف‌ها انجام دادیم اما تغییری در نظام برنامه‌ریزی و نظام بودجه‌ریزی نداشته‌ایم که این تغییرات باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه اختیارات زیادی به استانداران داده شده و اما اختیارات بسیاری دیگری باقی مانده که باید از طرف سایر دستگاه ها داده شود، گفت: تجمع پول و منابع در تهران امنیت و رفاه را ایجاد نکرده و درصد بالایی از جرم و حاشیه‌نشینی کشور در تهران به وقوع می پیوندد.

وزیر کشور با اشاره به برنامه دولت برای کوله بران گفت: ۱۵ بازارچه رسمی را ایجاد کردیم تا افراد با دریافت کارت بتوانند با تخفیف ویژه از این بازارچه‌ها خریداری کنند. وی با اشاره به شرایط دریافت کارت گفت: در غرب کشور تا ۲۰ کیلومتری و در شرق تا ۵۰ کیلومتری مرز افراد باید حداقل ۳ سال ساکن باشند تا بتوانند کارت دریافت کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.