پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان در سايت بانک انصار رونمايي شد

پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان در سايت بانک انصار رونمايي شد

چهارشنبه, می 18, 2016 - 15:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بانك

پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان با افزوده شدن قابليت هاي ارتباطي جديد به منظور تسهيل ارتباط مشتريان با مرکز خدمات مشتريان بانک انصار هم زمان با هفته روابط عمومي به روز رساني  شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، با ايجاد اين امکان جديد ضمن اضافه شدن درگاه جديدي براي  ارتباط دوسويه، کارشناسان مرکز خدمات مشتريان قادر به ارائه پاسخ هاي تخصصي به مشتريان از طريق اين درگاه جديد خواهند بود.

اين پنجره جديد شامل :بخش سوالات متداول ،طرح پرسش، اعلام رضايت ، عدم رضايت و پيشنهادات مشتريان مي باشد.

مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به اين پنجره ضمن طرح سوالات و بيان موضوعات خود در ساعات اداري از مشاوره تخصصي کارشناسان مرکز خدمات مشتريان بانک انصار استفاده کنند.

همچنين در ساعات غير اداري،سوالات ونظرات اين عزيزان ثبت شده وصبح روز کاري بعد به آنها پاسخ داده مي شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.