انتشار شماره 52 نشریه الکترونیک تازه‌های بیمه ایران و جهان

انتشار شماره 52 نشریه الکترونیک تازه‌های بیمه ایران و جهان

پنجاه و دومين شماره از دو هفته‌نامه الکترونيک تازه‌هاي بيمه ايران و جهان توسط پژوهشکده بيمه انتشار يافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، اين شماره با بررسي موضوع اقبال بيشتر صنعت بيمه از يورو بر تاکيد دکتر همتي رييس کل بيمه مرکزي در کنار زدن دلار و بهره‌برداري از يورو در معاملات ارزي خود پرداخته است. گسترش پوشش سايبري و ريسک‌هاي احتمالي مترتب بر آن و همچنين تقاضاي نهاد ناظر مبني بر همکاري شرکت‌هاي بيمه در اين زمينه، خبر ديگري است که ابعاد آن در اين نشريه تشريح شده است. تازه‌هاي بيمه ايران و جهان موضوع عقب نشيني امريکا از برجام و پيامدهاي آن براي صنعت بيمه و بخش اتکايي ايران که از عوارض اين تحريم تعارض بين تحريم‌هاي ايالات متحده و اروپاست را براي خوانندگان مطرح نموده است. اين گزارش مي‌افزايد کاربرد هوش مصنوعي و ضرورت همراه شدن با نيروي انساني، همچنين نگراني رهبران بيمه جهان از بحران استعداد و استخدام در صنعت، به همراه گزارشي در زمينه بررسي بلوغ آسيا براي رشد بخش خود بيمه‌گي در اين شماره به چشم مي‌خورد.
آيا فن‌آوري پديده‌‌اي نجات بخش براي صنعت بيمه است؟ طرح اين سوال در گزارش مي‌2018 "لينک دين " همراه با ديدگاه‌هاي تحليلي نشريه تازه‌هاي بيمه ايران و جهان نيز يکي از بخش‌هاي خواندني اين شماره است.
رشد دو برابري بازار تجزيه و تحليل بيمه تا سال 2030زير سايه تصميم سازي مبتني بر داده‌ها عنوان آخرين خبر بررسي شده در اين نشريه است که در اين پيمايش پيش بيني شده است تا سال 2023 بازار تجزيه و تحليل جهان تقريبا 11.96 ميليارد دلار رشد داشته باشد . پيش بيني‌ها حاکي از آن است که آمريکاي شمالي همچنان بالاتين سهم بازار تجزيه و تحليل را براي سال جاري به خود اختصاص داده است و همچنان بازار بزرگي از لحاظ حجم حق بيمه را داراست و نيز پيشرو بودن در پيشرفت‌هاي فناوري و تجزيه و تحليل نيز مزيد بر علت بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.