قیمت سکه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشت

قیمت سکه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشت

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با رشد همراه بود به نحوی که سکه تمام بهار آزادی طرح جدید وارد کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه در بازار تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۴ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۲۳۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۷۰۲ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۴ هزار تومان کاهش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳ هزار و ۸۸۰ تومان افزایش ۲۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با یک ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۲۴ تومان تعیین شد. افزون بر این، هر یورو نیز با ۹ ریال کاهش به ۴ هزار و ۹۷۰ تومان رسید و هر پوند نیز با ۱۸ تومان افت ۵ هزار و ۶۴۴ تومان قیمت گذاری شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.