گسترش خدمات الکترونیک بانک شهر

پورزرندی در جمع مدیران رفاهی شهرداری تهران خبر داد:

گسترش خدمات الکترونیک بانک شهر

دوشنبه, ژوئن 20, 2016 - 13:45 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک شهر از گسترش خدمات الکترونیک این بانک خبر داد و گفت: توسعه خدمات الکترونیک مانند اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک و ...، از برنامه‌های آینده بانک شهر است که به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسین محمدپورزرندی در نشست با مدیران رفاهی شهرداری تهران و واحدهای تابعه، با بیان این ‌که تاسیس این بانک آرزوی دیرینه شهرداری‌ها بوده است، گفت: 70درصد جمعیت در شهرها زندگی می‌کنند و شهرداری‌ها برای خدمات‌رسانی در پروژه‌های شهری نیاز به چنین بانکی داشتند تا حمایت مالی لازم را از آنان انجام دهد.

وی با اشاره به دو مرحله افزایش سرمایه بانک شهر، افزود: هم اکنون، حدود 30 درصد سهام این بانک متعلق به اشخاص حقیقی شامل شهروندان و کارکنان شهرداری‌کلانشهرها و حدود 70 درصد سهام نیز متعلق به شهرداری کلانشهرها به عنوان اشخاص حقوقی است.

 مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد افزود: تمامی شعب این بانک، در حال حاضر دارای مجوز هستند و مجوز مرحله سوم ارزی نیز دریافت شده و بانک شهر که ابتدا در میان 31بانک در رتبه بیستم قرار داشت، اینک در میان 5بانک برتر کشور قرار دارد.

پورزرندی تصریح کرد: 92درصد منابع بانک شهر به عنوان بانک شهروندان، در حال حاضر از سوی شهروندان و هشت درصد از سوی شهرداری کلانشهرها تامین می‌شود و به این ترتیب بانک شهر حمایت از ساخت خطوط 3، 4، 6 ، 7 مترو و فرودگاه امام را در کنار حمایت از سایر پروژه‌های عمرانی در تهران و کلانشهرها انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، افزود: در این حوزه، بانک شهر در ردیف نخست قرار دارد و در میان مردم کاملاً شناخته شده است و حتی مدیران عامل بانک‌های خارجی بازدیدکننده از این بانک نیز، به کیفیت تجهیزات پیشرفته بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک اذعان داشتند.

پورزرندی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک و بین‌المللی بانک شهر، گفت: توسعه خدمات اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک و همچنین همکاری با بانک‌های بین‌المللی خارجی از برنامه‌های آینده بانک شهر است که به زودی محقق خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.