پاسخگویی به مشتریان موسسه کاسپین سرعت گرفت

پاسخگویی به مشتریان موسسه کاسپین سرعت گرفت

موسسه اعتباری کاسپین، جهت تسریع در پاسخگویی به مشتریان گرامی وتسهیل در ارتباط آنان با واحدهای موسسه با اختصاص شماره تلفن ۴۲۷۵۹-۰۲۱ (با ظرفیت ۳۰خط پشتیبان) در محل ساختمان مرکزی، خطوط تماس تلفنی خود را توسعه داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این موسسه در راستای تکریم ارباب رجوع، رفاه حال مشتریان و ارایه خدمات شایسته به آنان در بخش تلفنی واحد رسیدگی به شکایات و تقاضاها با اختصاص خطوط ویژه، امکان تسریع در پاسخگویی به مشتریان گرامی را فراهم آورده است.
بر این اساس، مشتریان موسسه اعتباری کاسپین همه روزه می توانند در ساعات اداری با خط مستقیم ۴۲۷۵۹-۰۲۱ با داخلی های ۴۰۵-۴۰۶-۴۰۷ و ۴۰۸ ارتباط گرفته و پس از طرح پرسش و مسایل خود، راهنمایی های لازم را از طریق کارشناسان « واحد پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و تقاضاها» دریافت نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.