رشد اندک قیمت دلار

رشد اندک قیمت دلار

نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز با اندکی افزایش به ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، پس از اینکه بانک‌ها از سوی بانک مرکزی مجاز شدند که برخی ارزهای خارجی از جمله دلار، یورو و پوند را از مردم خریداری کنند، قیمت‌های تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی برای خرید این ارزها رفته رفته افزایش یافت و به نرخ بازار آزاد نزدیک شد.
در همین راستا امروز دوشنبه (۸ بهمن) بانک‌ها هر دلار آمریکا را با افزایش ۱۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان می‌خرند.
نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته و به رقم ۱۳ هزار و ۳۵۲ تومان رسیده است.
بانک‌ها همچنین امروز هر پوند انگلیس را ۱۵ هزار و ۴۳۷ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.
از سوی دیگر، نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانک‌ها در ساعت ۱۴ امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته خرید آن با کاهش ۴۰ تومانی و فروش آن با افزایش ۱۰ تومانی همراه بوده است.
هر یورو نیز امروز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
همچنین شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی تا سقف ۵۰۰ یورو برای متقاضیان سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای متقاضیان سفر به سایر کشورها که مدارک سفرشان تکمیل باشد پرداخت می‌کنند که نرخ این ارز در روز جاری از سوی بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۴۳ تومان بدون احتساب کارمزد اعلام شده که با احتساب کارمزد آن به حدود ۱۴ هزار تومان می‌رسد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.