دوره گویندگی تلوزیونی برای طیف سنی ۷ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود

دوره گویندگی تلوزیونی برای طیف سنی ۷ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود

سه‌شنبه, اوت 30, 2016 - 21:39 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

برای اولین بار در کشور دوره گویندگی کودک و نوجوان برای هنرجویان ۷ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبارپول، مدرسه عالی رسانه به زودی از طریق تست استعدادیابی که در تاریخ ۱۱ شهریور انجام خواهد شد، اقدام به گزینش هنرجو و برگزاری دوره گویندگی کودک و نوجوان می‌کند.
در همین رابطه روزبه ادیب مدیر مدرسه عالی رسانه، گفت: در این دوره ۵ هفته‌ای هنرجویان بازیگری مقابل دوربین را نزد شهره لرستانی و گویندگی و اجرا در تلویزیون را نزد مجید قناد می‌آموزند.
وی با اشاره به نوآورانه بودن این دوره اظهارداشت: هنرجویانی که تعیین سطح شده و وارد این دوره‌ها می‌شوند در پروژه های کوتاه تلوزیونی به عنوان مجری حضور خواهند داشت.
ادیب همچنین افزود: کودکان و نوجوانانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، توسط شهره لرستانی می‌آموزند که چگونه بازیگر خوبی در مقابل دوربین بوده و توسط مجید قناد نیز تکنیک‌ها و سبک‌های اجرای یک برنامه تلوزیونی برای کودکان را می‌آموزند.
وی ادامه داد: این دوره در مدرسه عالی رسانه و با همکاری دانشکده خبر برگزار می‌شود و این مرکز در حال حاضر تنها مرکزی است که دوره تخصصی گویندگی و اجرا را برای علاقمندان برگزار می‌کند.
مدیر مدرسه عالی رسانه تصریح کرد: در پایان این دوره گواهینامه‌ای از سوی مدرسه عالی رسانه به هنرجویان اعطا می‌شود و نفرات برتر نیز در بخش‌های کوتاه تلوزیونی مقابل دوربین خواهند رفت.
گفتنی است برای ثبت نام در این دوره که از ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۵ در مدرسه عالی رسانه برگزار می‌شود می توانید به سایت elac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۴۷۹۸۷۷ تماس حاصل کنید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.