بازدید بیمه مرکزی از اداره امور مشتریان بیمه دی

بازدید بیمه مرکزی از اداره امور مشتریان بیمه دی

هیات ناظر اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی از مرکز ارتباط مشتریان بیمه دی بازدید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد؛ آرش شکری، مدیر بازاریابی و امور مشتریان این شرکت، با اشاره به امکانات و زیرساخت‌های پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان بیمه دی، از فرآیند رسیدگی به شکایات و نحوه رضایت سنجی بیمه شدگان در CRM شرکت گزارشی ارائه کرد و بر اهمیت پاسخگویی و تکریم مشتریان، به ویژه یک میلیون و هفتصد هزار نفر ایثارگر بیمه شده در «طرح جبران» تاکید نمود. اهمیت مفهوم مشتری در بیمه دی، نحوه فعالیت مرکز ارتباط، فرایند رسیدگی به شکایات و گزارش ماهانه آن، کمیته صدای مشتری (VOC) و تعامل‌های آتی بیمه دی با سیاست‌های پاسخگویی بیمه مرکزی به بیمه‌شدگان، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
این بازدید در راستای سلسله بازدیدهای هیات نظارت اداره کل بازرسی، حسابرسی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی از مراکز امور مشتریان بیمه‌های سراسر کشور انجام شد.
گفتنی است؛ هیئت ناظر اداره کل بازرسی بیمه مرکزی روند شرکت بیمه دی در پاسخگویی به بیمه شدگان را با توجه به تعداد بیمه شدگان این شرکت در دو سال اخیر رو به رشد دانسته و از تلاش‌های شرکت قدردانی نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.