انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب ترین برند از دیدگاه مردم

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب ترین برند از دیدگاه مردم

ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ ۱۵ اردیبشهت تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور ۳۶۰۱ برند و با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد, شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.
در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.
هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رأی و نظر مصرف کنندگان می باشد. بدین منظور دبیرخانه جشنواره با شناسایی و معرفی برندهای محبوب مردم، زمینه معرفی این برندها به مصرف کنندگان و تقدیر از آن ها را فراهم آورد. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.