راه حل افزایش ضریب نفوذ بیمه چیست؟

راه حل افزایش ضریب نفوذ بیمه چیست؟

مدیر عامل بیمه آسماری گفت: درباره افزایش ضریب نفوذ بیمه هنوز به هدف اصلی نرسیده‌ام و ضریب نفوذ جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است در برنامه‌ریزی انجام شده عقب هستیم ولی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا یزدان‌دوست با اشاره به این که یکی از دلایل بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌ها در سایر کشورها لحاظ کردن بیمه بازنشستگی است افزود: در سایر کشورها بیمه بازنشستگی در ضریب نفوذ لحاظ میشود اما در ایران فقط بیمه‌های بازرگانی ضریب نفوذ را تعیین میکند. وی در خصوص فروش بیمه‌های خرد گفت: فروش بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف و فروش بیمه‌نامه‌های پکیچ خرد در جامعه خرد از برنامه‌های شرکت بیمه است.
به عنوان مثال بیمه‌نامه‌های عمر، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی به حوزه بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف مربوط می‌شود.وی افزود: اما برای نیازبخشی جامعه هدف و تهیه پکیج‌های بیمه‌ای با حق بیمه خرد و کم مبلغ روش دیگریست که در شرکت‌های بیمه مورد توجه است؛ این روش امکان فروش را نزدیک به صددرصد می‌رساند.
مدیر عامل بیمه آسماری با بیان اینکه هم‌اکنون با توجه به روش مذکور طرح‌های بیمه‌ای به صورت پکیج خاص با حق بیمه نه چندان بالا امکان پوشش تمام منازل کشور را دارد افزود: این پکیج‌ها با سرمایه مناسب و حق بیمه اندک امکان دارد که گستردگی بیمه را در کشور افزایش دهد. وی تاکید کرد: اگر نیازمندی مشتری انجام شود و بر اساس نیازهای مشتریان طرح‌های جدید بیمه‌ای طراحی یا بازطراحی طرح‌های قبلی انجام شود به طور حتم ضریب رشد بیمه رشد قابل توجهی خواهند داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.