«جعفری» بیمه سینا را از زیان خارج کرد

«جعفری» بیمه سینا را از زیان خارج کرد

اعضای حاضر در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه سینا، به اتفاق آرا صورت‌های مالی سال 1398 این شرکت را تصویب کردند و به تقسیم 20 ریال سود به ازای هرسهم رای مثبت دادند.

به گزارش دیوان اقتصاد،در ابتدای این جلسه، رضا جعفری مدیرعامل و  نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت، گزارش هیئت‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1398 را قرائت و برنامه‌های آتی بیمه سینا را برای صاحبان سهام اعلام کرد.

در این جلسه که با حضور 77 درصد صاحبان سهام برگزار شد، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده بیمه مرکزی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به ‌صورت ارتباط آنلاین حضور داشتند و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه سینا نیز به سوالات حاضران پاسخ گفتند.

 اسکندری مدیرعامل هلدینگ مالی سینا ریاست مجمع را بر عهده داشت؛ شهریار به همراه خانم مشهدی به عنوان ناظران مجمع و خانم کتایون هدایت‌پور نیز به عنوان منشی جلسه در جایگاه حاضر شدند.

مجمع بیمه سینا در نهایت همچنین با اعلام سود دوره به مبلغ 815 میلیارد ریال و پوشش زیان سنواتی، موسسه حسابرسی «مفید راهبر» را به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل و حسابرس مستقل شرکت سال مالی منتهی به 1399/12/30 با اکثریت آراء انتخاب کرد.

در این جلسه که ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 30 شهریور 1399 برگزار شد، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.