دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تحت پوشش بیمه سامان

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تحت پوشش بیمه سامان

مدیر بیمه مسئولیت شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت مسئولیت حرفه ای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در قبال خدمات گیرندگان تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش دیوان اقتصاد علی صرفی با بیان این که کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای اولین بار در سراسر کشور درخواست صدور بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مدیران دفاتر تحت پوشش خود را داشت، گفت: اکنون با انعقاد یک قرارداد میان شرکت بیمه سامان و این کانون، یک هزار دفتر خدمات الکترونیک قضایی تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار گرفته اند.
وی با بیان این که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به منظور تسهیل در فرایند رسیدگی به شکایات و کاهش مراجعات به دادگاه تشکیل شده اند، افزود: این دفاتر پرونده ها را ثبت و اسنادی را از مراجعان دریافت می کنند، اما در جریان رفت و آمدها ممکن است به دلایل سهوی خطاهایی رخ بدهد و مراجعه کننده متضرر شود.
او ادامه داد: در چنین مواردی، پس از طی مراحل قانونی و اثبات سهو و خطا توسط دفتر، شرکت بیمه سامان خسارت وارده را جبران می کند.
صرفی همچنین اظهار امیدواری کرد که این قرارداد، آغاز همکاری های گسترده با کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و تفاهم برای همکاری در سایر رشته ها نیز به مرور زمان عملیاتی شود.
به گفته صرفی، اطلاع رسانی درباره جزئیات این بیمه نامه و پوشش های آن توسط سایت رسمی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به نشانی www.kdke.ir، نشریه حاق و رسانه میزان قوه قضائیه انجام خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.