پیام مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد،متن پیام کاردگر به شرح زیر است:
هوالشاهد
و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه های خود هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران است
(سوره عنکبوت آیه 69)
هر چه انقلاب دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است (امام خمینی ره)
حماسه آفرینی بیداردلان در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی و خاطره خوش از خود گذشتگی شان در ذهن و بر زبان مردم این کهن دیار باقی و بالنده خواهد ماند.
دفاع مقدس نام آشناترین واژه قاموس حماسه عزت ایران است که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
روزگاری نه چندان دور دلیر مردان و شیر زنان ایران زمین برای حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی ضمن لبیک به فرمان مقتدای خود با حضور در جبهه های نبرد و با نثار جان خویش درهای وابستگی به بیگانه را بستند و حماسه ماندگار ایستادگی را رقم زدند.
آنچه توانست به انقلاب اسلامی مصونیت لازم را ببخشد برکات و آثار مثبت دفاع مقدس بود که خداوند در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) به مردم ارزانی داشت و در حقیقت هشت سال دفاع جانانه ازکیان اسلامی حق بیمه ای بود که باید پرداخت می شد تا انقلاب اسلامی در مسیر اسلام ناب محمدی پایدار بماند. و الحق خون بهای شهیدان این جنگ نابرابر، تداوم و استمرار حرکت اصیل انقلاب اسلامی بود.
حال به یمن فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، این ایام را به عموم بزرگواران خانواده معظم شاهد، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان عزیز تبریک گفته سربلندی و عزت روز افزون عموم ملت قهرمان ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.
ابراهیم کاردگر
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
@khabaredanaei




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.