بیمه دی؛ در دو فصل دو برابر سال گذشته سود ساخت

بیمه دی؛ در دو فصل دو برابر سال گذشته سود ساخت

بیمه دی در دو فصل نخست سال جاری ۸۹۵ میلیارد تومان سود خالص ساخت که حاکی از رشد دو برابری سود خالص بیمه دی نسبت به سال گذشته است و نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۱۰۹۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد،شرکت بیمه دی که با نماد “ودی ” و با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومانی در فرابورس ایران در حال فعالیت صورت های مالی حسابرسی نشده شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرد.

براساس این گزارش این شرکت بیمه ای ۱۱۴ درصد حق بیمه ای تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد و به رقم ۴۵۸ میلیارد تومان رساند در همین مدت یک هزار ۹۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹ درصد کاهش داشته که حاکی از عمل کرد مطلوب این شرکت هم دربخش تولید حق بیمه و هم کنترل و کاهش خسارت ها است .هزینه خسارت این شرکت خصوصی ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و دربخش درآمد حق بیمه با افزایش ۱۸ درصدی، این درآمدها به رقم یک هزار ۸۶۲ میلیارد تومان رسید این رقم در پایان شهریور ماه سال گذشته یک هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان بود.

بیمه دی از فعالیت های بیمه ای ۷۱۵ میلیارد تومان سود ناخالص شناسایی کرد که ۹۸۳ درصد رشد نسبت به نیمه نخست سال گذشته داشته است این شرکت در پایان شریور ماه سال گذشته ۶۶ میلیارد تومان سود ناخالص فعالیت های بیمه ای داشته است .این شرکت در بخش سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که شاهد رشد۴۶۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است .

عملکرد کرد بسیار مطلوب بیمه دی در بخش فعالیت بیمه گری و بخش سرمایه گذاری ها در این دو فصل ، این شرکت را به سود خالص ۸۹۵ میلیارد تومان رساند که دو برابر سود خالص بیمه دی در سال گذشته است. سود خالص این شرکت در سال گذشته ۴۴۷ میلیارد تومان بود .

سود هر سهم “ودی” درپایان شهریورماه سه هزار ۵۸۱ ریال ثبت شد که حاکی از رشد ۱۰۹۰ درصدی در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و همچنین سود هر سهم نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.