پیام تسلیت دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پی شهادت فخری زاده

پیام تسلیت دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پی شهادت فخری زاده

کریمی دبیرکل سندیکا در پی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ‌پاسدار دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، به عموم مردم قهرمان ایران اسلامی تسلیت گفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد؛ متن این پیام را در ادامه می خوانید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند نخبه و برجسته کشور، دکتر محسن فخری زاده مهابادی به دست تروریست های کوردل و وابسته به استکبارجهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ، موجب تاسف و تاثر عمیق فعالان صنعت بیمه کشور گردید.

تجربه انقلاب اسلامی نشان داده با اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی  از این دست هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آحاد ملت قهرمان ایران وارد نمی شود و بی شک با ترور این سرباز صدیق ولایت راه آن شهید عالی مقام هرگز متوقف نخواهد شد.

اینجانب به نوبه خود و از جانب اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران  ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مدیر شایسته و دانشمند توانای صنعت دفاعی به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، نیروهای مسلح، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید و مردم قهرمان ایران اسلامی، برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و شهید عالیقدر سردار سلیمانی و و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

والعاقبه للمتقین

سید محمدکریمی 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.