خدمات بیمه‌ای باید الکترونیکی شوند

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران:

خدمات بیمه‌ای باید الکترونیکی شوند

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر لزوم الکترونیکی شدن ارائه همه خدمات بیمه ای گفت: الکترونیکی و دیجیتالی شدن ارائه خدمات بیمه ای باعث افزایش سرعت عمل بیمه ها و کاهش تردد مردم می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد کریمی در حاشیه بازدید از واحد خسارت های بیمه ایران در جمع نمایندگان بیمه های مختلف اظهار کرد: متاسفانه در مواردی مردم ساکن در شهرستان ها برای رسیدگی و پیگیری پرونده های خود مجبور سفر به مرکز استان هستند، برای کاهش تردد و تسریع رسیدگی به پرونده ها لازم است که ارائه خدمات بیمه ای به صورت الکترونیکی انجام شود.
وی گفت: در بیمه ایران به تازگی شرایطی فراهم شده که برای خسارت‌های زیر ۳۰ میلیون ریال با ارسال عکس و میزان خسارت به صورت الکترونیکی از سوی افراد، پرداخت خسارت در کمتر از نیم ساعت انجام شود و نیازی نیست مراجعه حضوری داشته باشند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ادامه داد: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارائه خدمات بهتر باید از ایده ها و طرح های جدید در ارائه خدمات بهتر بیمه ای استفاده شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.